Gå til innhold

Ingen mage ennå....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 13 uker på vei... Har vært inne og sett på andre mager, og de ser så store ut forhold til min... Har ingenting... Har faktisk gått ned 4 kilo siden jeg ble gravid... (Har vært veldig plaget med kvalme) Klarer liksom ikke å slappe av helt før jeg enten hører babyens hjerteslag eller at magen vokser. Når fikk dere mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

er du førstegangsfødende?? det er jeg, i min 19. uke. og jeg har bare akkurat begynt å få litt mage. tror ikke det er vanlig for førstegangs fødende å få mage så tidlig, men det varierer nok veldig fra person til person. den kommer nok etterhvert skal du se!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk mage med en gang denne gangen men det er nr 3 og nr 2 og 3 er ganske tette(har vist noe å si det også) 2. gang tok det litt lenger tid men kom ganske raskt. 1.gang tok det laaang tid bare venta og venta og gleda meg:) Det er veldig forskjellig fra person til person da og din mage kommer nok også skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage før jeg var 20 uker eller mer, ordentlig gravid mage var vel ved 6 mnd, dette er tredje gang og jeg fikk mage tidlig, men det er fordi jeg er så oppblåst og livmora vokser fortere enn første gangen... Magen kommer me jeg husker jeg ventet og ventet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg over magen. Jeg er også 13 uker på vei, og den magen jeg har hadde jeg også før jeg ble gravid, såkalt fett. Jeg har bittelitt mer mage nå i andre svangerskap. Det er mange som ikke får mage før de er 4-5 mnd på vei. Men som alt annet er dette individulet. Men jeg skjønner deg godt, gleder meg til jeg skal til jordmor over påske og få høre hjertelyden til det lille nurket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første svangerskap hadde jeg nesten ingen mage før nærmere uke 20, men da "eksploderte" den og vokste i stor fart. Gikk som deg ned ange kilo i starten i det svangerskapet. Er selv i uke 13 nå og føler meg bare litt ekstra oppblåst. Livmoren har ikke kommet over symfysen på dette tidspunktet, men det kommer etter hvert... Har også sett bildene av store mager. Jeg kan også få mage hvis jeg slipper ut det jeg har, men det er ikke akkurat babyen som fyller den ut... Vi får vente tålmodig, så kommer nok den harde lille kulen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i min uke 16, snart 17. Har heller ingen mage.. Man kan ikke se at jeg er gravid, liksom! Men.. Det kommer nok snart! =) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye på det!!! Var skikkelig uttålmodig da jeg var 13 uker på vei, men har egentlig gidd opp det der!!! Er selv 16-17 uker på vei, ikke så mye mage!! Den stikker mer ut på kvelden, men den er ikke hard som en gravid mage. Kan lett blandes med fett liksom!! Er førstegangsfødende jeg og, så kan gå et par uker til regner jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 20. uke og har akkurat begynt å få antydning til mage, men alle buksene mine passer fremdeles, og ingen som ikke vet om det kan se at jeg er gravid... Er visst helt vanlig at magen kommer rundt femte mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare. Magen kommer, babyen er altfor liten til å gi noen mage når du er i uke 13. De som har mage tidlig får det av andre grunner.

 

Gå og sjekk mine bilder, da jeg var i uke 13 var jeg så og si helt flat. Nå er jeg i uke 25, og det er bare i de siste 3-4 ukene at andre har begynt å se at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...