Gå til innhold

Er det bare de med termin snart som har menssmerter?


Laila&Peter (Og Maya)

Anbefalte innlegg

Bare lurer siden jeg har mer eller mindre konstant menssmerter nederst i maven (der eggstokkene er), har aldri hatt det tidligere ved tidligere svangerskap og lurer fælt på hva det kommer av?

 

Jeg er i uke 30 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde menssmerter rundt uke 20, og tok dette opp med jm. Hun sa at kynnere skal ikke kjennes som menssmerter, vedvarer det skulle jeg ta kontakt med føden. De gikk over hos meg, klart at de var der innimellom, men hos meg var det bare kynnere.

du sier at de er der konstant....tror jeg hadde vurdert å ringe føden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kan heller ikke huske at kynnere kjentes ut som dette, men jeg opererte bort den ene eggstokken min i forfjor, så jeg tenker litt om det kan være noe arrdannelse eller no sånt.

Skal til jordmor til tirsdagen og tenkte å spørre henne hva det kan komme av. Ligget rett ut på sofaen hele ettermiddag/kveld pga vondt..skal jo ikke være sånn så tidlig. Takk for svaret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det jevnlig? Sånn som rier?

 

Jeg har slitt med menssmerter leeenge jeg..hehe..egentlig nesten hele tiden :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på overtid, å jeg kjenner ingen ting av mensen smerter eller rier. men når jeg var i uke 35 så hadde jeg mye falske rier. Det er nok helt normalt=) men lykke til=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Laila&peter

 

Jeg er også i uke 30 og har følt ubehag i det siste, i dag våknet jeg med mensensmerter. Jeg kjenner når det gjør spesielt vondt at magen min er hard samtidig, så det er vel kynnere da kanskje?

Jeg lurer også fælt på hva det kommer av.

Trodde heller ikke det var vanlig med mensmurring så tidlig som uke 30!

 

Eg håper vi finner ut av det!

 

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...