Gå til innhold

er så redd er jeg gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde sex tre ganger rett etter at jeg var ferdig med mensen.jeg har litt vondt i magen og små murringer der. hva kan det være

 

 

hjelp

 

jeg fødte en sønn for 3 mnd siden kan man bli gravid igjen så fort etter-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ammer du? Har du fått igjen mensen så kjapt? Det var tidlig, må jeg si;-) men, men.. det var ikke spm.. men tja... hvor lenge siden er det du hadde mens no da? Kanskje det er EL? Kanskje det er TR?

 

Litt vanskelig å svare på i og med at jeg ikke vet syklusen din, men...

 

MAnge sier jo at en er ekstra fruktbar månedene etter fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ammer litt men ikke mye. jeg skal ha mensen igjen ca 2 mai. jeg var ferdig med mensen ca 5 april. jeg er så redd.

hvor fort kan man føle at man har blitt gravid. er også litt kvalm, mn har mest muringer i magen..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville trodd at det var lite sannsynlig at du er gravid igjen...

 

er du ikke kvalm fordi du er nervøs og redd? Kan ofte skje slikt da..

 

Det eneste alternativet jeg har til deg er å vente til IKM (da du skal ha mensen) og ta en test om den ikke kommer.. desverre.. kan ikke gi deg andre råd.... men det høres mest ut som du har EL nå... men jeg er ikke noen ekspert og ingen lege;-)

 

men som sagt: jeg tror det er lite sannsynlig at du er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min vart gravid etter 3 mnd og fekk dei ganske tett. Så ein kan verte ganske fort gravid. Eg sjølv vart gravid når jenta mi var 8- 9 mnd, før eg fekk att mensen. Trur det er veldig individuelt. Masse lykke til vidare :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke sånn tidlig jeg mente, men tidlig etter mens... lite sannsynlig å bli gravid tre dager etter mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg las ikkje kva du skreiv, berre kva hovudinnleggar skreiv. Men eg har ei venninde som vart gravid i "sikre" perioder. Det går ann, men det e veldig sjelden vil eg tru. Men det er som du seier lite sannsynleg at ein er gravid så kort tid etter mensen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da er vi enige da? hehe.. er som regel det herinne... kan jo selvfølgelig være mulighet for at hun skal være gravid, men den er liten om tilfellet er som hun beskrev.. hehe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

hei jeg skrev og lurte på om jeg var gravid. jeg tok en test idag .og jeg var gravid .. da blir det en til om ikke lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja.. det tenker jeg og... går ikke ant å teste positivt en uke etter TR? jaja.. tror også det er et "oppmerksomhets"-innlegg...

 

men, men... for all del.. om du anonym er gravid, så var det nok ikke TR du hadde sist uke, nei...

 

men satser mest på at det er et tøyseinnlegg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert man skal "KIMSE" av dette innlegget, min bror og kjæresten fikk en datter 1.desember et år, og året etter 3. desember fikk de en gutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, selvfølgelig.. det var ikke sånn ment..

men om denne "anonym" var ferdig med mens 5.april... og testa positivt allerede nå?

 

Det vil jeg betegne som fysisk umulig, men jeg er ingen lege...

 

DERFOR syntes vi nok at dette var litt rart, chloé...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok si meg enig, rampen. Men anonym, om dette stemmer, så dra til legen med en gang, for da var det ikke mensen du hadde! Da må du bli sendt på en ultralyd, i tilfelle du f.eks. har mistet en tvilling e.l. Mensen kan de umulig ha vært. Blødning i sv.skap skal man alltid sjekke ut, ihvertfall om du har blødd mye og det må du jo ha gjort siden du tror det var mensen.

 

Men dette høres ganske umulig ut, spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...