Gå til innhold

EL-testere, noen spørsmål.


Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å begynne med EL testing dersom det ikke klaffer denne gangen. Har noen spørsmål angående det:

 

1. Er det mer stress og kjas?

2. Hvor mange av dere har positiv erfaring av dette, det vil si klaffet det bedre enn uten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Ja, det synes jeg... Selvom jeg er en liten testoman, var det en smule stressende og skulle teste ved noenlunde samme tid hver dag...

 

Brukte tester fra billige-tester, og var temmelig lei av strektyding etterhvert også. Ved EL-testing er jo ikke "en strek en strek"...

CB sine er jo greie, men vanvittig dyrt i lengden...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet for første gang denne syklusen og derfor begynte jeg tidlig for var ikke helt sikker på når el er og ville ikke gå glipp av den, så hadde masse strips fra billige tester. Testene teipet jeg inn i dagboka mi og skrev på dag i syklusen og klokkeslett testet, så kunne jeg holde øye med stigninga, som gikk opp og ned. Dagen før positiv test var streken nesten usynelig, og dagen før der var den ganske sterk... var interessant å se. Jeg synes ikke det var stress, bare interessant, og da el kom var det kjekt å hoppe i senga for da visste vi at der var en sjangse... :-) Så jeg skal fortsette til det funker (ikm 16.april, vet ikke om det funket enda) og vil absolutt anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker el testing.. Da får jeg med meg når el er,, for noen ganger kommer den litt senere enn jeg hadde regnet med,, og da kan jeg hoppe i køyen med mannen til riktig tid.. Ellers ville jeg ha gått glipp av el innimellom...

 

Feks denne syklusen.. Da var el på dag 24, mens den normalt kommer på dag21 eller 22 hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...