Gå til innhold

om jeg kjenner godt etter....


rampen_

Anbefalte innlegg

...så kan jeg kjenne ømme pupper... men ikke på samme måte som de er når jeg venter TR... hehehe...

 

Leter febrilsk etter symptomer og klarer ikke slå meg til ro... flere?

 

småkvalm hele tiden, må ha noe å putte i kjeften, da roer det seg litt.. men så kommer det tilbake igjen..

kjenner også stikkninger/drag nederst i mageregionen og lysken..

heeeeeelt sikkert innbildning alt sammen...

men flere som har det sånn?

 

Nå må det være slutt på innbildte svangerskap altså...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, skriver under jeg :-) Var som å lese mitt eget innlegg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt å høre det er flere som er frustrerte her inne.... åh.. blir jo bare værre og værre for hver dag, vett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

små kvalm hele tiden.. hjelper med litt mat, men føler meg sulten hele tiden.. oppblåst mage.. hihi... litt ømme pupper..

Helt sikkert innbildning.. men håper no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som vi lider av akkurat samme sykdom her inne da.. innbildt svangerskap... hehe...

 

neida.. men seriøst... hvor tidlig kan jeg teste? Har IKM på lørdag.. og det er leeeeeeeeeenge og vente...

 

huff... jeg kan vel ikke si at jeg er ordentlig spykvalm jeg, nei... men sånn småkvalm og må spise hele tiden... så kjenner jeg et el. annet i magen opg småømme pupper..

 

men før mensen er puppene helt forferdelig ømme.. så det er litt forskjell fra det da..

 

neiognei... disse symptomene. vært enklere om alle hadde sagt: ingen får symptomer før 5 mnd el noe sånn..aaaaaahhhhhrghhhhhhhhhhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stikker til tider, utrolig oppblåst i magen og må prompe hele tiden ;o) He he.. Stakkars typen min.

Magen min er kjempe oppblåst. Hard og det er ubehagelig med trange klær. Funnet frem kosedressen i str 50 nå. Ha ha! :-) le litt.

 

Så kan jeg jo nevne fredags kvelden.. Da fikk jeg plutselig kjempe mens lignende smerter. Trodde jeg fikk TR, men der tok jeg feil.

Da ville den jo ha vært en uke for tidlig også ;-) Men ikke TR her i gården nei. (takk og lov)

 

Puppene mine er ømme. Plutselig så sprenger de, og så er jeg utrolig kvalm til tider og eier ikke mage mål. Vil spise hele tiden.

 

I natt våknet jeg kl 4 av at jeg var forferdelig kvalm. Gikk rett ned og hentet meg en bøtte for å ha ved sengen.Overbevist om at jeg måtte kaste opp, men det roet seg.

 

Men nå sitter jeg her da.. Innbiller meg at jeg er gravid og promper meg selv ut av stuen snart (beklager detaljer) ;o)

 

Bare håper det har klaffet denne pp!

 

Noen her med samme symptomer som har ikm 15.april?

Kanskje det ikke bare ligger i innbilnningen min allikvel ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å legge med at jeg har fått kviser i ansiktet.. noe som ikke er normalt for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, misa.. vi har nok ganske så like symptomer.. selv om jeg ikke er SÅ kvalm.... men jeg er ikke vant til å være så oppblåst.. klarer ikke ha på meg dongeribuksene mine f.eks... :-s

 

går med andre, mer romsligere bukser...

 

kanskje er det noe, kanskje ikke...

plutselig stikker det i brystene, så i underlivet, så i magen/lysken

 

blir helt rar av dette... sikkert ikke kjent noenting har jeg ikke vært en prøver... æææææææææææææææææææææææ(frustret hyl..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misa, det er akkurat de symptomene jeg har hatt en uke før ikm de gangene jeg faktisk var gravid! :-) Ikke like gale denne gang da...kansje jeg ikke er det da... men du er det nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tror du om meg, da kirsty2?

 

Jeg og vil være gravid:-( hehe...

 

jeg tror også misa- er gravid... og håper det for hennes skyld.. det høres iallfall slik ut på symptomer...

 

det må jo klaffe for NOEN av oss.. kan ikke skjønne annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...