Gå til innhold

Nå er søren meg de #%*?#& stikningene her igjen...


Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

"Slet" meg jo gjennom forrige pp med hundrevis av symptomer...

Deriblant disse stikningene ned mot lysken... Nå er det mest på høyre side, men også innimellom på venstre.

 

Og denne pp`en har jeg da overhodet ikke stresset (eller har jeg det? Svært, svært vanskelig å la være å tenke på det...)

 

Er kun på dag 17 i syklusen, så symptomene (eller de innbilte symptomene) kunne godt ha latt vente på seg litt iallefall!!

Hadde også disse stikningene 2 dager etter jeg var ferdig med mensen denne pp`en, men det kunne jo ha vært EL(?!)...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. håper ikke disse stikningene er eggløsning.. for da her jeg meget lang eggløsning.. hehe...

 

Kjent det hele den siste uka her.. samt oppblåst og rar i magen.. hehe-- det går farang da... hihi...

 

tror egentlig ikke vi klarer å la være å tenke på dette.. iallfall ikke jeg... tenker på d nesten hele tida... så det er ikke rart at en innbilder seg all verdens til symptomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.... Da har jeg flere eggløsninger i løpet av denne pp`en iallefall ;o)

 

Det er utrolig ubehagelig altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. ubehagelig og litt spennende, det er jo ikke rart en tenker at kanskje dette er tegn på graviditet.. kanskje dette er.. jeg er iallfall slik...

 

huffoghuff.. sikker på at det er slik hver eneste mnd... og alle symtomer kan egentlig sammenliknes med PMS, selv om jeg aldri har vært plaget med det før.. men jeg har vel ikke kjent ordentlig etter..

 

Huff.. la det være IKM snart.... pliiiiiiiiiiiiiiiis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spennende ja!! Men jeg fikk meg en liten "trøkk" forrige pp da jeg jeg gikk 18 dager over IKM (aldri gjort før).

Var HELT sikker jeg... Jeg var SÅ gravid, men alle symptomene og litt til...hehe...

 

Var hos lege og gyn, men begge konstanterte at jeg IKKE var det. Det rare var at alle symptomene fortsatte, og jeg fortsatte og teste. Pfff, lege/gyn har vel ikke peiling...hehe!

Joda, det hadde de visst!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også disse stikkningene nå, pluss opplåst mage, irritabel og litt ømme bryst. Kan ikke være el for det hadde jeg forrige helg... hufff. Symptomer gjør ventetiden lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kirsty2!

Kjenner du igjen symptomene? Håper for deg jeg nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jo hadde det slik da jeg var gravid, men også mens jeg ikke har vært gravid... har jo innbilt meg dette før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det som er rakkærn vettu... Disse innbilte symptomene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ventetiden hadde vært så mye bedre hvis jeg ikke kjente disse symptomene, da er det lettere å tenke på andre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle nesten ha sendt avgårde et påskeegg til billige-tester!!

(Selvom de aldri har vist meg det jeg vil...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor så mange innbilte og så få reelle? Huff..

Ja, påske egg er ingen dum ide, smiske litt så de sender deg tester som blir positive hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...