Gå til innhold

Slimproppen (jeg er sår etter svar) samme som skravlesiden


katty

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har ikke fulgt helt med på tidligere innlegg ang. slimproppen, derfor håper jeg dere kan svare meg og...

 

Jeg har i de siste dagene hatt massssse kynnere, enkelte ganger er de verre enn andre. Idag har de vært intense, men ikke vonde, magen er hard omtrent hele tiden...

 

Da jeg var på do i dag tidlig, var det masse slim på papiret (sorry detaljer). Jeg mener masse gugge...æsj. Det første som slo meg var at det var slimproppen som gikk. Etter dette har det fulgt på med masse kynnere igjen, magen er konstant hard, og enkelte ganger gjør det "vondt" i korsryggen (men det er ikke rier..det er jeg sikker på).

 

Det hører til historien at jeg tror jeg har lekket litt fostervann den siste uken, ikke mye, men det har vært vått i truseinnlegget enkelte dager.... Jeg har snakket med føden ang. dette, men i.o.m at jeg ikke lekker itt hele tiden bad hun meg ikke komme inn på undersøkelse, men være på vakt.

 

Er det noen som har opplevd det samme?

Kan det være slimproppen som gikk?

Og hvorfor har jeg så sinnsykt med kynnere?

 

Jeg er 37 fullgåtte uker....så jeg vil ikke føde ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

vet ikke om jeg kan hjelpe, men je har økt utflod- til tider slimete... men tror ikke det er proppen, de sier at det ikke er tvil når den går.

 

men er ikkke den gått hvis du vet at du lekker foster vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om det er fostervann jeg har lekket først, kanskje det bare har vært veldig fortynnet utflod, men jeg er ganske sikker på at det var slimproppen som gikk idag. Jeg har ikke sett på maken til så mye slim...blææ :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok det, og da er kanskje de tidliggere lekkene utflod:-)

 

Det kan ta en stund før det skjer noe uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer må til, ellers er du like klok..:) Jeg fulgte med på disse sidene under 1. grav. Da virket det som om at det for noen gikk i rykk og napp med slimproppen. Jeg hadde også en del slim ikke mange dagene før fødselen, og trodde at deler av den gikk. Det forstod jeg at den ikke hadde gjort timer før fødselen . Da kom den, og den var stor. Jeg trodde ikke mine egne øyne. For min del var det overhodet ikke tvil om når den gikk, selv om jeg aldri hadde sett en før. Derfor tror jeg kanskje at den ikke har gått hos deg, men som sagt: Det er jo kanskje mulig at den kommer i etapper? (Jeg hadde mer enn 5 cm åpning da den kom.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Jeg heller var ikke i tvil da den først gikk. Min gikk i uke 36, var en stor seig klump, uten blod hos meg. Hos meg kom den som en halvdelt stor klump med slim- men den satt sammen hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og ca en uke til termin og har heller ikke sett noe....litt økt utflod nå bare...men det er visst like normalt å ikke oppdage den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gikk i uke 35, er ennå ikke skjedd noe( er i uke 37 nå). Var heller ikke i tvil. En klump med "hard"gele lignende sak, uten blod..egentlig ganske tilfeldig at jeg så den..pleier ikke å kikke nöye etter egentlig..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...