Gå til innhold

Noen som kjenner til Stokke Explory??


Gjest

Anbefalte innlegg

Synes den ser så vannvittig praktisk og lekker ut, men dyr da.......Noen som har noe å si om den. Ser ut til å være vanskelig å få kjøpt den brukt. Blir kjempeglad for svar : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat kjøpt en slik vogn og fikk den billig på Nordby i Sverige da det var en utstillingsmodell.

Må si at jeg likte den ikke noe særlig før og var av de som dømte denne vogna, men det var før jeg hadd prøvd den selv og sett videoen på www.stokke.com

Da ble jeg "frelst".

Dattera vår på 10 mnd lyser opp i vogna og koser seg veldig. Hun synes det er morsomt å se verden.

Den anbefales, men det skal sies at vi har en Easy Walker i tillegg som vi kan bruke i skog og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en xplory. Liker den kjempegodt, er utrolig lett å trille og ikke er den tung heller. Gutten min elsker den, her får han full oversikt. Det er en byvogn, så anbefaler den ikke hvis du har tenkt å bruke den på skog og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo artig å se på da, men gjør det veldig dårlig i sikkerhets-/forbrukertester, så ville ikke kjøpt den selv... Dessuten er det ikke akkurat en vogn da, mer en trille som passer på asfalt, så synes det er mye penger å bruke på en vogn med såpass begrenset bruksområde..! Men lykke til med valget, er stadig vekk noen til salgs på finn.no:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bodd i byen ,hadde jeg garantert kjøpt den! .....Men jeg bor på landet, så jeg har en Simo Kombi....sukk.... Har sett mange i byen som har den, og den ser kjempefin ut, og det virker som barnet storkoser seg i vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...