Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere??


kula 291011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått opp sånn ca 3 kilo. Går litt sånn opp og ned egentlig jeg. Den ene dagen veier jeg 55 kilo og den andre dagen 54, så rundt 2-3 kilo har jeg gått opp. Og jeg er 15+3 uker idag. Håper jeg ikke går opp fullt så mye. Hadde vært deilig å slipt de ekstra kilone.Spiser sunt og normalt,men unner meg litt godt i helgene og ellers trener jeg,så satser på å få tilbake samme formene når graviditeten er over :)

 

Klem! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk ned nesten 5 kg i begynnelsen, men har gått opp igjen 2 kg nå. Så jeg ligger vel fortsatt ca 3kg under der jeg var når startet.

Jeg er i uke 16 nå. og kg kommer vel utover nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt på meg ca 3-4 kilo er litt usikker for vekta mi fant akkurat ut at den ville streike.:oP

Og jeg er 24+3 i dag.

Gikk også litt ned i starten, så hadde det ikke vært for det så hadde jeg sikkert gåt opp lit mer vil jeg tro.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+2 og har lagt på meg 3,5 kg, 0,5 kg mer enn sist.. Jeg gikk ikke ned i begynnelsen da jeg var kvalm, for da spiste jeg HELE tiden for å døyve kvalmen, jeg gikk faktisk opp, og har gått litt ned nå..

La på meg 13-14 kg sist jeg gikk gravid, og hååper jeg holder meg rundt der denne gangen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 26+4 og har lagt på meg ca 5kg. Jordmor er ganske så fornøyd. Sier det er godt om jeg ikke legger for mye på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt på meg noe, jeg.. Vekta STÅR på 54.. I går var den på 53.. Og på kvelden 55.. Så jeg aner rett og slett ikke! Har ikke vært noe kvalm, bare mangler litt matlyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt på meg fire kilo, i min tjuende uke, men gikk først ned fem, så ligger en kilo under startvekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natterangler'n på tjukken;)

 

"Godt" å høre at det ikke bare er jeg som ikke legger på meg. Noen spesiell grunn for at du ikke har lagt på deg? Kastet opp eller noe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er mange av dere så hysterisk (synes jeg...) opptatt av vekten. Har dere ikke snart skjønt at det er individuelt. Det er nok kroppshysteri der ute når man ikke er gravid så la oss slippe dette hysteriet her inne.......sukk!! Til de som tenker det: Nei, jeg er IKKE overvektig og sliter IKKE med vekten - tvert om jeg jobber med trening og helse og synes det er tris at det fokuseres så mye på temaet vekt her inne når jeg vet hvor mange det er som sliter ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå handlet vel denne tråden ikke akkurat om at folk er redde for å legge på seg, men bare en sammenligning av om man har lagt på seg omtrent like mye som andre - det kan jo være at noen er litt engstelige for at de ikke har lagt på seg nok!

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 14+4 i dag, har lagt på meg ca 1,5 kg. Husk at det varierer veldig hvor mye/lite man legger på seg!! Mange tar tilogmed av litt i begynnelsen fordi de er så dårlige, uten at dette går ut over baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er engstelig for å legge på meg for mye. MEN...det er fordi jeg gikk opp så utrolig mye (i forhold til høyden min) når jeg var gravid sist. Det var tungt, og slitsomt, og fødselen var tøff. DERFOR..legen min følger med vektoppgangen min nå for at det ikke skal ta helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 uker på vei. Jeg har gått ned ca 3 kg pga kvalme. I forrige svangerskap la jeg på meg godt over 20 kg . Men meste parten raste av etter fødsel. Men jeg skal si jeg følte meg som en stranda hvalros på slutten før fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 4 kg. Hadde det på samme måte 1 svangerskap, å da la jeg på meg tilsammen 7 kg. Håper det også blir likt som forrige gang :-)

 

Er 12+4 denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 fullgåtte uker i dag og har lagt på meg 6 kilo. Er det mye?

 

Noen som vet om sf-mål har med vekta å gjøre? Kan man ha lav vekt og høyt sf-mål??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...