Gå til innhold

Masse menssmerter..


Kjærlighet <3

Anbefalte innlegg

I dag og i går har jeg hatt sinnsyke mens-smerter i ryggen som stråler ut i bena..ikke i magen,der er det bare steinhardt pga hyppige kynnere. Slitsomt det her. Er det noe som bare er der, eller kan det kanskje være "godt" for noe tror dere?

Har forresten begynt å spy igjen, både i går og i dag. Det er ikke mye moro!! Heldigvis ikke mange dager igjen nå!

 

Hvordan går det med dere andre som snart skal møte deres lille "hybelboer"? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ei uke igjen nå. Begynner å bli veldig utålmodig etter å treffe den lille, tror liksom at jeg har det fælt, men når jeg leste innlegget ditt skjønner jeg at jeg absolutt ikke har noe å klage over! Jeg har bittelitt vondt i magen innimellom, en del kynnere også, men de er ikke vonde. Litt nedpress har jeg kjent i det siste, men det er vel helt normalt.

Jeg har ikke så mye å svare deg med på det du skriver dessverre, men det er vel tydelig at det nærmer seg :) Det er en trøst. Den spyingen høres helt forferdelig ut, det gjør ikke akkurat ventetiden noe bedre... Vi reagerer vel alle ulikt på svangerskapet. Du får ha lykke til videre og håpe at du slipper å kaste opp noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...