Gå til innhold

Ny her, med ømme pupper!!


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Dette er litt nytt for meg enda. Det gikk opp for meg at jeg muligens var gravid da jeg på fredag var så kvalm at jeg ikke klarte å reise meg, når jeg endelig kom meg i seng hadde jeg så ømme pupper at jeg ikke fikk sove. (Jeg er nemlig helt avhengig av å kunne sove på magen, så dette kan bli noen måneder med lite søvn, noen som har noen råd?) Dermed kjøpte jeg en test i går, og den var positiv. Dette var ikke planlagt, men ungen er kjempevelkommen:)

 

Håper på gode innspill etter hvert som sakene utvikler seg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen i klubben! :-)

 

Godt å høre at det er flere som er kvalme... de fleste her inne i desemberklubben er så friske og fine og lite kvalme. Jeg har slitt veldig med kvalme den siste uken. Har faktisk våknet om natten fordi jeg har vært kvalm!

 

- jeg har også vært veldig øm i brystene, men er ikke fullt så øm nå lenger. Kan ligge på magen igjen..

 

Husk å føre deg opp på terminlisten! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare dere som er kvalme, nei! Jeg har vært veldig kvalm den siste uka, og sliter i likhet med deg å sove om natten. tenker med gru på hvordan de neste månedene skal bli hvis dette fortsetter.... Men heldigvis får man en bebis ut av det, og da er det jo verdt det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Jeg leste et sted at har man veldig ømme pupper, og ikke får sove pga det, så kan det hjelpe å sove med en god treningsBH. (Ikke spør om hvorfor, for det forsto jeg ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan love dokker at æ har vært sinnsykt kvalm denna uka....Det e skikkeli pyton....Klare jo ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å høre!! - selv om jeg også synes synd på dere... (på oss, mener jeg..hihi) ..for det er hardt å være kvalm..

 

Men nå skal jeg ikke bare klage. Denne dagen har vært superfin og jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt! - bare sånn rett-på-kanten-til-å-bli-kvalm. Jeg har funnet ut at søvn hjelper mot kvalme, så når påskeferien er over skal jeg sørge for å legge meg tiiidlig på kvelden, slik at jeg får nok søvn. - det hjelper også å spise før man blir skrubbsulten.

 

Men sånn alt i alt, så er det ikke synd på oss; vi er jo superheldige!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...