Gå til innhold

Lurer på om jeg...


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg allerede er gravid igjen...

 

Det er litt rart å være så sikker da, og jeg vet jo at det kan være fullstendig feil. Men, jeg har fått tilbake alle symptomer som jeg hadde sist gang.

Jeg hadde jo MA 11.mars, (uke 10) så i tilfelle er jeg nok ikke lengre påvei enn 3 uker da.

Men følelsen i kroppen min sier det er noe pågang. Slik følte jeg det sist også, var så sikker på at jeg var gravid, men da ble ikke testene positive før 3 uker over IKM, men jeg var så sikker på at det var noe.

 

Tror jeg skal kjøpe en test snart, og se om det blir noe utslag. Det må uansett finnes en forklaring på kvalmen min som er der hele døgnet, til og med om natta. Den blir bedre når jeg spiser noe, men så kommer den tilbake etter en stund..og like sulten hele tiden..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja test du, eneste måten å finne det ut på. Håper du er gravid da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En test vil nok vise deg resultatet ja.. Du beskriver meg akkurat no.. hehe.. er kvalm hele tiden (små kvalm) blir bedre etter litt mat, men føler meg liksom sulten hele tiden.. Når har du IKM? jeg har ikm 16april.. (trodde 19, men hadde regnet feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg hadde jo MA 11.mars, så når IKM skal være er jo ikke godt å si. Noen får jo ikke mens før lenge etter, eller det kan gå fort. Men nå er det jo straks 4 uker siden, så IKM burde vel nærme seg. så jeg får vel teste denne uka og sjekke. Men om kroppen min skal være likens nå som sist, om jeg er gravid, så er det jo enda leenge til testen vil slå ut da..

Oppblåstheta i magen har også kommet tilbake. Eneste som mangler er ømme pupper..

Men om det skal være noe pågang, så er det jo godt gjort da. Å klaffe på første forsøk liksom... Så jeg tror det ikke før jeg får se det.. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...