Gå til innhold

♡ ¯`°?.¸Hebbie¸.?°´¯ ♡


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Jeg suns jeg las på et innlegg nedenfor at din manns sæd var dårlig men at nå er den bedre... Hva gjorde han for å bedre den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kirsty2...

 

Etter at vi bestemte oss for å bli gravid - aktivt, så måtte vi gjøre noen drastiske forandringer i klesveien.

Han har alltid brukt dongeribukser som er litt ettersittende på underlivet, noe som er fy fy....Så vi kjøpte et par løstsittende bukser som han brukte på jobb og ellers treningsbukser på fritiden. Han brukte noen løse boksershortser også....men siden vi aldri gadd å kjøpe mange nye og de bare revna...så brukte han de ettersittende også av og til.

Men han ble obs på tempen på pungen, så han lufta litt nedi der om det ble varmt...har en jobb hvor han kjører flere timer til dagen...

Han brukte Zink og Selen 1 uke .....så datt den rutinen ut.

Så jeg tror faktisk at det trengtes bare litt forandring og være obs på tempen...Den skal ikke stige over kroppstemperatur ! og tror den skal være rundt 32 grader (men det er jeg ikke sikker på)

 

En av grunnene til at han hadde dårlig sæd var nok også fordi han gjennomgikk 2 store hals og neseoperasjoner i løpet av 2005 og da brukte en liten periode sterke smertestillende....Og det har innvirkning.

 

Han trenger ofte ....spesielt i år har han vært jevnlig på treningssenter - tror trening er bra....men ikke overdrivelse - og ikke spinning !!

 

Han fikk ikke lov å ha mobil i lomma og laptopen på fanget !!

 

Håper dette hjelper deg litt..

Har lest at C-vitaminer er bra for sæden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror jeg får innføre noen regler selv ja. Han har mobilen i lomma, men har sluttet med laptoppen på fanget. Og bruker ikke trange bukser. Men jeg har tenkt på det med zink og selen ja, tror jeg skal investere i det imorra... ellers så spiser han masse salat og nøtter og frukt så får jo i seg en del der da. Takk for nyttige tips!§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var fra meg ja, katten satt seg på tastaturet da jeg trykket lagre og trykket på anonym i samme slengen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er på god vei da :o)

 

Hehehehe.....er utrolig hva katter gjør :o)

Har katt selv....

 

Lykke til !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...