Gå til innhold

kranglete dag idag!!!


sweden ENDELIG mamma

Anbefalte innlegg

Blir så forbanna på han mannen min iblant!!!!!

Her sitter jeg å tenker på både eggløsninger , beste tidspunkter for å ha sex på osv osv OG HVA GJØR han joda tar ting helt med ro, stresser ikke med noen ting han......

Det han vet er at han vil ha barn og om ikke vi kan få barn sammen så adoptere vi (han er veldig åpen for adopsjon) OG DET ER JEG GLAD FOR !! MEN HVA med det å virkelig gå litt dypt inni seg selv og prøve å forstå hva det ville bety VIRKELIG å innse faktumet at man ikke kan få barn sammen og ikke bare tenke at ja ja da få vi adoptere ???!!!

Jeg er veldig åpen for adopsjon og jeg vil gjerne adoptere MEN jeg tror at der veldig viktig å innse faktume som er foran deg og ikke prøve å skyve dem unna for det hjelper ikke noen ting !!!!!!! Det vill bare gjøre ting mye verre med tiden!!!!!

Jeg er veldig åpen av meg oger veldig inni i det å løse problemene istednfor å "TA DET SENERE" mannen min er derimot litt anerledes der det er ikke det at han skyver unna problemene eller vanskelige ting som kommer opp men han har rett og slett den innstillinga at "DET ORDNER SEG TIL SLUTT"

det kan man si i noen tilfeller MEN IKKE når det gjelder barn syns nok jeg da!!!!!

Så idagså røk vi opp i sikkelig krangel og ja......jeg gidder ikke å gi meg på mitt nå... for han bare forstå hvor tungt jeg tar dette og prøve å se virkelig alvore idet ..ikke at han ikke gjør det fra før men jeg trenger litt mer reaskjon fra ham!!!!!!! For pokker!!!!!!

i utgangspunkte så tror jeg bare at jeg har en helbvetes dag ,vi har gått en lang tur og på veien så møtte vi så si bare barnefamilier og for mg så er det litt tungt å se greit nok med ett par stykk men jeg lyver ikke om jeg sier st vi har møtt på ihvertfall15 stk...................mannen min er det viktigste for meg i livet mitt for all del MEN jeg merker at vi har lyst å bli flere .......være opptat med å skifte bleier gå turer ha de våkne nettene , ja rett og slett være foreldre og når jeg ser på vennene våre som alle har barn så skjærer det seg i hjerte mitt det bare minner meg på hver eneste forb........ gang at ikke vi har barn og at vi sliter med å få det til!!!!

Nå er det påske og ingen kan jo gå ut eller feste ettersom de har så små barn osv osv ......skulle bare ønske jeg var forbredt på dett eog hvor vaskelig dette her er å gå gjennom !!!!!

bestevennina mi fikk jo en nydelig datter her for ett år siden så lager hun bok til henne masse søte bilder også har hun tatt være på graviditets teset fra dagen hun tok den kjære gud så vanskelig /tungt det var å se på de to strekene som jeg aldri før har sett for det er jo bare gang på gang negativt her hos oss.........................

Uff nei mye sutring her jenter ........men jeg kan veldig lite for det det er jo bare sliktjeg føler meg og jeg kan ikke trylle det bort !!!

Måtte bare få det utt litt

Jeg vet jo selv så vil man etterhvert ikke reagere så sterkt osv men det er ikke akkurat nå og det er nå det gjelder !!!!!

Må bar ekomme meg gjennom dette bblir spennende å se hvordan påska blir .. har egentlig bare lyst å reise bort komme meg /oss vekk fra alt men kan jo ike det vi drar til Sydden i slutten av mai så det finnes grenser for hvor mye penger vi har da!!!!!! men men det går nok bra!!!

klemmer fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ikke noe bra dag nei. Men det er lov å ha sånne. Og det er irriterende på sånne dager med folk som ikke skjønner, eller ikke tenker på det like mye... jeg hater velmenende og optimistiske folk på slike dager selv, og av og til er det disse positive ordene som gir meg en sånn dag!!!

Håper du får en grei påske da og at det skjer noe hyggelig. Så kan du glede deg til syden turen i mai, det å komme seg vekk på ferie trengs innimellom ja.

 

Stor påskeklem fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsjameg, for en jævlig dag du har hatt. Jeg kjenner at masse følelser flommer opp når jeg leser hva du skriver, for jeg kjenner meg så godt igjen. Det er sånn at jeg faktisk noen ganger angrer på at vi bestemte oss for å prøve å få barn..dette er mye hardere enn jeg trodde, ja! Jeg sa idét jeg skjønte at vi hadde lyst til å begynne å prøve at om det ikke går så adopterer vi, og det har mannen min ment også. Jeg vet nå at jeg sa det for å beskytte meg selv mot de vonde følelsene som evt ville komme- og det er sikkert det disse mennene driver med tror jeg! Men vi vil jo bli gravide. Det er sikkert en grunnleggende trang mange kvinner kjenner igjen. Og det der med å se de to blå strekene, det virker som noe vi aldri skal få oppleve, ikke sant? Men du skal få oppleve det!

 

Det er fint at du viser mannen din hvor mye dette betyr for deg- for det er jo helt ærlige, oppriktige, sterke følelser som du har. Mye bedre å lufte følelsene enn å la de spise deg opp innvendig for så å bli sur på han for noe helt annet enn det du faktisk er sint for. Det tjener sikkert forholdet deres på, tror du ikke?

 

Alle andre enn oss har barn... Ja, det føles sånn, og det er jo slik at de fleste i voksen alder får barn. Og har de ikke små barn så er de jaggu meg gravide. Så nei, det er jo ingen som skal ut i påsken. Men det værste er at for min egen del så er ikke trangen like stor lenger- hele meg er klar for småbarnsforeldre-liv!! Det er i alle fall bra at dere skal til syden i mai, så får dere noe annet å tenke på en stund.Vi har kommet på den geniale tanken at vi skal ha Norges-ferie i år, ettersom de vi skulle på ferie til Syden med jo er....gravide!! Det blir nok en super sommer i Norge i år, tror du ikke? Kankskje ikke??

 

Jeg håper dagen din i dag er bedre enn i går. Jeg syns du virker som en supertøff dame med masse pågangsmot og gode tanker, så stå på og tenk at dette ordner seg til slutt. Jeg sender deg masse forståelsesfulle klemmer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei "kanskjesnart"!!

Takk for innlegge du skrev....det å lufte følelsene enn å la de spise deg opp er helt klart ALFA&OMEGA etter min meninig i ett forhold og ekteskap igår så hadde jeg meget merkelig dag Gud så mye jeg gårt til slutt så skjønnte jeg ikke hvor de tårene komm fra det var rart altså men men føles mye bedre idag..helt klart .......

men jeg tror mye av grunnen til at jeg reagere på den måten jeg gjør er nemllig det som du sier at man er klar for småbarnsfamilie livet man er ikke så intresert å gå ut , drikke osv osv for all del det er ikke sånn at man skal slutte å leve men det er nettop det at MAN FØLER IKKE BEHOV for det lengere og det er ikke akkurat en ting som hjelper på i denne prossesen men men vi skal nok klare det

Det du sier "nå at jeg sa det for å beskytte meg selv mot de vonde følelsene som evt ville komme og det er sikkert det disse mennene driver med tror jeg "er så inderlig sant mer sant kunne det ikke vært for uansett hvordan man snur det så er det ubeskrivelig vanskelig å innse faktume som er foran deg da!!!!!

Jeg er veldig glad for at vi i dette landet her har mulighet for å få mye hjelp for å bli gravide og at vi kan adoptere...men veien kan være lang og tung og jeg er veldig klar på å jobbe med det hele veien enn å ta det senere for slike ting kan få hele ekteskapet til å gå i oppløsning..og er det noe jeg ikke vil så er det absolutt det!!!!!! For mannen min er ALT for meg og jeg kunne ikke fått bedre mann ,venn enn ham !!! (må skryte litt av ham :))))han er så god ,snill han er solstrålen min)

Og Gudene skal bare vite hvor knekkt psykisk man kan bli når vi kommer opp i situasjoner som fks dere som skulle til Syden med venneparet deres HVA SKJEDDE joda de er gravide ..hyggelig for all del for dem men for oss ja....det trenger jeg vel ikke å skrive ...

Merkelig her er at vi er nogenlunde lik situasjon vi har ett venne par som vi dro som regel alltids sammen på ferie men ikke iår og ikke i fjor grunnen er vel ikke noe poeng å skrive om det vet du .....og når sant skal sies så er det vondt faktisk ikke for at vi ikke vil dem godt men ja fordi de har prøvd i 4 mnd mens vi ja..........

Jehg kjenner det virkelig innerst inne i kroppen , hjerte at jeg vil så gjerne oppleve å bli famile min egen famile som mannen min og jeg har laget feiret påsken,sommerferier ,høstferier , juleferier ja....

Jeg er ikke så trist og deprimer som det kanskje kan ofte se ut som i mine innleg . det er bare det at jeg er veldig inni å sette ting i perspektiv og analysere og det er vel ikke alltids bar men men det funker for meg

Ang ferien deres ...jeg tror dere kommer til å få en kjempefin tur uansett hvor enn dere drar ..det viktigste er at dere nyter hverandre har det moro sammen og ikke tenke p at livet er over fordi man ikke blir gravid (letter sagt enn gjort) jeg tror bare det å komme seg litt bort fra alt og alle har veeeldig mye å si ..

vi er veldig nøye på å reise så mye som vi kan og komme oss litt bort fra alt og alle når vi skal ha ferie nettop fordi vi skal kunne slappe av og nyte hverandre

Mennen våres har nokså stor tålmodighet med oss det er nok ikke bare bare for dem å se på oss oppløst i tårer og se på hvor vondt vi har det iblant så de er ganske tøffe som klarer å holde oss oppe og ikke er like i reaksjonsmåten sånn som vi er ..uff..lurer på hvordan det ville gått da ..ikke bar vill jeg da nok tro::((((

Så lenge man har helsa i behold og er klar i hodet så skal man klare det meste her i livet (det pleier min mor å si)

nei .. vi er nok noen tøffinger her vi .........................................det er rart hvor mye man kan kjenne seg igjenn i andre sine historier og det er litt godt for det viser at vi ikke er litt små "rare" for det er flere som er i samme situasjon som oss ..og til tider er det en trøst .......................

sender deg maaaaaaaange klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...