d",)~^~^~ Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Var noen på skravlesiden som etterlyste dikt, så da fant jeg noen jeg syns er fine. Tenkte jeg like gjerne kunne legge dem ut her også. MITT BARN av Kristin Bae Mysen Ordene jeg ville sagt deg da du lå på maven min for aller første gang Jeg kunne ikke finne dem Ordene jeg ville brukt for å beskrive følelsene mine da blikket mitt møtte ditt Jeg kunne ikke finne dem Ordene jeg ville brukt da munnen din fant brystet mitt, og du drakk begjærlig Jeg kunne ikke finne dem Til slutt fant jeg ordene i øynene dine. En flik av evigheten VÅR LILLE GUTT av Tore Coward Vår lille gutt er som vårsolen bryter seg strålende inn i soveværelset klokka fire og pludrer istykker nattesøvnen Vår lille gutt er sterkere enn vårsolen lar seg ikke stenge ute men strømmer inn over sengen og roterer som et helt fyrverkeri av vårsoler Og søvnen over oss brister og flyter i flak bort med de sorte drømmene SLÅTT UT av Tore Coward Dypt inne fra dypeste natten kommer han styrtende på en trommevirvel av ben borer seg inn som en snylteveps midt imellom oss og skiller det som Gud og byfogd har forent Jaja jeg klarer meg med tre fjerdedeler av senga og et spark i maven trekker meg fra nok en fjerdedel og snur meg og sparkes og snur meg og trekker meg klamrer meg til sengekanten men en uppercut (hælen hans mot haken min) sender meg i dørken Jeg tusler ut i mørket og måler barnesenga med øynene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå