Gå til innhold

6 uker til termin - og ingen tegn til melk eller "aktivitet" i brystene...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i mai, men merker ikke noe til melk eller veske i brystene mine.

 

Har lest om andre som får råmelk i uke 17-18, og at de får veske i brystene før de har kommet så langt på vei som jeg er nå.

 

Trenger dette bety noe, eller er vi bare utrolig forskjellige?

 

Noen andre som kan dele sin erfaring?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det første svangerskapet mitt fikk jeg heller ikke noe væske fra puppen før mot slutten. Melk var det ikke noe å si på etter fødsel heller. Tror ikke det skal ha noe å si for ammingen om det er det du er redd for. Denne gangen begynte det å dryppe allerede i 17 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare 6 dager til termin,....men ingen tegn til melk.

Dette er nok veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre at dette er veldig individuelt. Jeg er to dager på overtid, og har bare sett melk fra brystene to ganger til nå, dette i forbindelse med sex...Tror ikke det betyr noe for melkeproduksjonen senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 8 dager igjen til termin og har ikke sett noe til melk eller veske.. Mange får ikke melk før barnet er født så du kan nok bare ta det med ro... også har du jo 6 uker igjen til termin så det kan jo godt tenkes det kommer:)

Men du trenger nok ikke beskymre deg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min JM sa det var like vanlig å få råmelk som ikke å få det, kom helt an på personen. Tror det eneste det betyr er at du har vært så heldig å slippe unna tidlig lekkasje og utgrising av klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har sju dager igjen til termin og har ikke fått større bryster eller melk for den saks skyld. Har fått en bittebitteliten dråpe når jeg har prøvd å presse, men det er ikke nevneverdig. Dette er nok veldig individuelt ja :) tror ikke det er noe å bekymre seg for.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig inviduelt! Jeg har 2 uker til termin, og ingen anntydning til melk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med svigemor om dette. Hun har født 3 barn og hadde ikke antynding til melk før noen av fødselene, men kom i gang med en gang hun hadde født. Hun fullammet alle 3 så det er ingen ting å bekymre seg for.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første mann fikk jeg sånn tjukk gul guffe helt oppunder fødsel,

 

så har vel egentlig ikke melkeproduksjonen gitt seg helt, for denne gangen fikk jeg melk (!?) med en gang... 5 år etter.

 

Det kommer, og hvis ikke så finnes det plenti av gode erstatninger som ungene blir mette og gode av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg skulle ha 1 mann fikk jeg ikke melk før di la han til bryste første gang.og etter det rant det ut så du trenger sikkert ikke bekymre deg men med nr 2 nr 3og nå med nr 4 har det kommet melk før di har kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...