Gå til innhold

Hvor stor er egentlig sjangsen for å være gravid?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle hatt ikm i går eller i dag, har tatt en test den var negativ, ikke på morgenurin men likevel. Ingen tegn til ikm eller andre symtomer. Noen som har opplevd noe av det samme??? Er det tull i syklusen??

Sist syklus hadde jeg kjempeømme bryster før ikm, men nå ingen ting.

 

Barer lurer jeg...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg ble gravid med junior fikk jeg ikke positiv test før to dager etter ikm, så det er fullt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg blir så ufattelig glad når jeg ser at folk er oppblåste i magen når de er gravide.. hehe.. for det er jeg... oppblåst og luft i magen.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen av forrige uke så var jeg så oppblåst i magen at jeg hadde ubehag av å ha treningsbukse på meg - kneppet. Og buksa på jobb satt litt stramt.

Tenkte ikke på det da...trodde jeg hadde lagt på meg superraskt - iløpet av noen dager !!! Hehehe.....

men nei....var jo gravid !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da var spenningen over for denne gang, fikk mensen nå. Så da er det bare å prøve igjen. Hadde jeg vært gravid nå, måtte det vært et under, hadde ikke sex ved el tider denne mnd. Men man vet jo aldri, jo nå vet jeg.

 

Jeg er klar igjen.

 

Lykke til alle sammen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så synd at TR har kommet...

 

Men det er godt å se at du er ved godt mot.. og jeg ønsker deg masse lykke til i neste pp.. vi er her sikkert da også vi;-)

 

på jakt etter stadige nye symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...