Gå til innhold

Trenger gutte navn,,hjelp.::


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva synets dere om Christofher mattis,?? har dere et anet navn som dere synets er fint?? Hva med kristofer alexsander???

syntes også whillam alexsander er råfint..

eller hva med Leon alexsander?? Christofer leon?? Leon christofeer??

robbie er også fint synets jeg... nei nå roter jeg fært dere,, hjelp meg er dere snill..

takk for svar

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mange stavemåter ...

Hmm, liker ikke kombinasjonen Christopher Mattis, men Christopher Alexander passer godt sammen synes jeg!

William Alexander er også en pen kombinasjon!

Jeg er ikke selv noe tilhenger av navnet Leon ...

Robbie ... eh ... Nei, greit nok at Robbie Williams er en gud til å synge og ser bra ut men jeg tror jammen ikke jeg hadde klart å kalle barnet mitt Robbie likevel ... ;o) Derimot, Robin er ganske fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavemåtene var rare her. Ville skrevet Christopher eller Kristoffer og Alexander eller Aleksander (x erstatter ks). Og så er det William da, uten h.

 

Leon Alexander var penest. William Alexander funker også, men er litt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ du ha dobbeltnavn????

De fleste av de du nevnte var jo pene navn, men ikke så veldig pene sammen (ikke for å være frekk.. du lurte jo).

 

Pent dobbeltnavn:

 

Jo Aleksander

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skriver enten Christopher, Christoffer eller Kristoffer

Aleksander eller Alexander

William skrives uten H.

Robbie passer ikke på et norsk barn!!

Mattis liker jeg ikke.

Leon er hundenavn :)

Heldigvis er smaken som baken :-)

 

Syns navnene du tenkte på var tungvinte. Når man velger navn med fire stavelser, så bør de stå alene syns jeg. Hvis du absolutt må ha to navn kombinert med Aleksander eller Kristoffer, så ville jeg gått for:

 

Lars Aleksander

Ole Aleksander

Jens Aleksander

Emil Aleksander

 

John Kristoffer

Ola/Ole Kristoffer

Kristoffer Emil

 

Eller liker jeg Endre, Marius, Eskild, Håvard, Magnus, Sander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe,, tenkte på det jeg å da, sia jeg digger han, Robbie william , men alle skjønner da at det er Robbie w da.. hehe, han er bare rå, sexy, og kjempe dyktig til å synge da.. Men er veldig usikker på hva folk sier da.. jeg klarte å lure 2 venner av meg, sa at han sku hete Robbie, jaha, det var da fint sa dem,men de lo selvfølgelig da... Nei så det blir nok ikke det da..

min datter valgte Mattis navnet, hun er 6 år,og mente at lille bror kunne hete Mattis... Det er fra Ronja røverdatter veit du.. Synets det er et fint navn jeg da,,og så hadde det betydd så mye for henne , at hun hadde funnet opp det navnet da.. Finnes det noen kombisjoner på det navnet da tro=??

Tenkte også på kristofher robin, men da blir det så tullete da eller?? Digger da ole brum og har alltid sagt at får jeg gutt en gang sku han hete det,,,

Hva synets dere om det da?

Egentlig sku han hete Per Christian eller Per Magnus ..

nei, hjernen min er død for tida, så å tenke har den sluttet med, hehe..

så kommer dere på noe er det bare å si ifra,, takk for all hjelp..

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL GULLUNGEN I MAGEN!!

Nei, du er da ikke frekk du,, jeg spurte da ..

Er så i tvil om hva jeg ska ha til navn til gutten min..

nei, må ikke ha et dobbelt navn , men synets det hadde vært kjempe artig da..Hva med Mattis?? Min datter på 6 år fant på navn til babyen sier hun, hun kaller han Mattis når hun driver å koser med magen osv..Så det hadde vært veldig stas for henne å hatt det navnet da.. Men slit d amed å finne noe som klinger ilag...

Ha en fin kveld..

 

Takker for alle hjelp ,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...