Gå til innhold

Da er vi i gang.


Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd i ca. 1 år uten noe resultat, har legen besluttet at utredning er på sin plass. etter å ha fått henvisning til gyn. var jeg der for førte gang på fredag. Vet ikke helt hva jeg forventet...men det var en hyggelig lege, og jeg følte meg ikke så eksponert som ofte gjør hos en gyn. Den gode nyheten er at han ikke kunne se noen åpenbare "feil" med meg/livmoren/eggestokkene. Men vi skal utredes orendtlig, for å se om/hva som er grunnen. Samtidig skulle han sørge for å finne ut om det var noen grunn til de sterke mensen smertene jeg har. Så da har vi ihvertfall kommet et steg videre, selv om det ikke var det steget vi håpet på. Ville jo helst fått en spire, og sluppet denne utredningen. Men som jeg sier til min kjære, jev vil mye heller vite om noe er galt eller ikke, enn å leve i uvishet. Jeg prøver å distrahere meg selv med andre ting en prøving om dagen, i håp om at det kanskje hjelper. Men..... *sukk* Jeg prøver å ikke være så mye her inne, for da blir jeg helt hekta. Suger til meg all info og det blir jeg bare stressa av. Men en gang i blandt titter jeg innom, for å se hvordan det går andre, og det gir jo en strime av håp når jeg leser om dere som har fått en spire etter lang tids prøving. Dette med mot og håp er rare greier.... Vi har snakket om adopopsjon, men anser det som site utvei, vi vil jo så gjerne få barn på den "naturlige" måten....og vi blir jo ikke yngere etter som årene går heller, så jeg føler at noe bør skje snart nå, før jeg blir helt tussete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk...og i ligemåde! Jeg håper virkelig på en fruktbar vår og sommer! Er jo mange hsitorier om par som blir gravide når utredningen er i gang, noe mystisk som skjer da tydligvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til!!!!!!!!! Føler virkelig med dere som har prøvd så lenge uten å lykkes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...