Gå til innhold

Lindynatt?


mor-74

Anbefalte innlegg

Hei jeg tenkte jeg skulle spøre deg,for det virker som du har litt greie på ting.Jeg holder meg for det meste på assistert befruktning,men hører til her også(har PCOS)

Jeg har gått på nesespray siden 25 feb,sprøytene har blitt utsatt pga slimmhinnen var på 7 mm.Går sammtidig på Glugophage.Skulle hatt en mens nå,men det kjennes ikke ut som den kommer.(skulle da begynnt på sprøyter 11 april)men det blir det sikker ingenting av.

 

Jeg kan vel ikke gå uendelig på spray,jeg skulle jo så gjerne hatt enn ortlig mens snart.Så nevnte sykepleieren i Haugesund at jeg kansje skulle gå på p-piller.Har du peiing på hvorfor det,og ikke primolut feks.?

 

Har du kjenskap til om det er forskjell på Metformin og Glugophage?Kan de virke forskellig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ang dette med lang nesespary periode vet jeg for lite om til å kunne si noe fornuftig til.

P piller kan være for at du skal ha en regelmessig syklus til du skal begynne på "an" igjen, evnt redusere mannlige hormoner hvis du er plaget med dette.

metformin og glugophage er såvidt jeg vet nøyaktig det samme.

 

Har du testet om du er gravid? under skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.Ja jeg vet at metformin og glugophage er det samme,men jeg tenkte om det kunne være noe forskjell på de-at den ene virker bedre enn den andre på noen feks.

 

Nei jeg har ikke testet meg nå,testet forrige mnd.Men jeg føler ikke at jeg er gravid.Har vært de to ganger(den siste gang mistet jeg i uke 7-8)Da merket jeg ganske raskt at jeg var det,men ikke første gang-for da hadde vi kobblet helt ut alt som hadde med prøve å få barn.Men det er kansje ikke det samme hver gang.

 

Jeg får vente litt til å se hva som skjer.Takk uansett C",)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...