Gå til innhold

Oktober: huff litt urolig om dagen..


kula 291011

Anbefalte innlegg

uannsett hvor jeg går hen , altså når jeg skal til venner eller bekjente så sier de att jeg er alt for stor til å være 13+6uker på vei å att det må være minst to stk der.. lurer så ille på det her.. vil ikke ta ul før attende uke , er vel ikke noen her inne som klarer å se om det er fler? eller som vil tippe? ei vennine av meg er 24 ukerr på vei å jeg tar hun snart igjen, da skjønner dere sikkert hvorfor j lurer ,hehhe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!

Jeg er 15+1 og har ikke mage i det hele tatt. Fikk ikke det når jeg skulle ha sønnen min for 2 år siden heller. Sist la jeg bort siste buksa mi i 8 mnd. Etter det ble det treningsdresser. Var hos legen på onsdag, og da målte han magen min. Skulle sjekke at jeg vokste "normalt", og for å "avvise" at det kunne være 2 der inne. Det er jo ingen sikker metode, men det kan jo gi en liten pekepinn. Snakk med legen på neste kontroll. Det er mitt beste råd om du ikke vil på ultralyd.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Noen leger har en doppler så at de kan høre babyens hjerte rytme- du kan spørre legen hvis hun/han kan finne 2 hjerte rytmer?

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...