Gå til innhold

tror jeg hører til her :)


Blinkimom

Anbefalte innlegg

Heisann! Tror det er her jeg hører til... Syklusen min er ikke til å bli klok på, men etter mine beregninger er det vel i desember jeg "popper" hvis alt går bra ;)

Har ikke helt vennet meg til tanken enda, da jeg ikke trodde jeg kunne få uten hjelp... Og hjelp har jeg ikke fått, men tre tester har nå vist to streker så... Våger så vidt å tro at det kan være sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig med flere som trodde de måtte ha hjelp for å få dette til, og alikevel klarte det selv!

Vi ble kjempeoverrasket, for vi har prøvd i over året! Men testene blir kjempepositive, og jeg har nok av symptomer, så det er nok sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye! Og grattis til dere andre også!! Utrolig kjekt med ei slik nettside! Følte meg så utrolig alene da jeg fant det ut... for jeg vil liksom ikke fortelle det til alle enda... Så glad at jeg fant denne siden! Nyttig å lese hva andre skriver om symptomer og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det e skikkeli trygt å ha denna sia...E innom her hver dag, det e så koseli...Glæde mæ tell vi blir godt kjent....Kanskje vi tell å me blir så godt kjent etterhvert at vi kan bli venna på "ordentli" å møtes me babyan våres...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...