Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Hva anbefaler dere? Har fra før forskytia og hortensia.
Vespa Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Noe helt grønt kanskje, siden de du har fra før har så mye farge. Hva med hostaer, finnes i mange varianter, kommer tilbake, tåler mye.
*bubbs* Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Jeg har mange grønne busker fra før.. Trenger litt farge jeg.. Langs hele den ene veggen står det eviggrønne trær/busker og over veggen gror det eføy. Vil ha blomster...
Nickita har nå to jenter :-) Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Vi har en plante som heter Forrest Flame der det er halvskygge. Den stortrives. Er vintergrønn busk men bladene skifter farge slik at den i en periode er helt rød og etterpå gulaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå