Gå til innhold

hei dere alle sammen,, når har dere termin??


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har termin 28 mai jeg, da kommer lille gutten min til verden..

jeg er 26 år gemmel, blir 27 i år, har 2 nydelige jenter på 4 og 6 år..

Bor i møre og romsdal..

Når har dere termin?? er dere alene med barna som meg, eller er dere sammen med barnefar??Samme far på alle 3 her...Hva mer ska jeg skrive da??

Hva har dere handla inn nå? Hva slags vogn og hvorfor??

Jeg har en simo rival duovogn.. den ska være kjempe bra, hadde brio med begge før..Synets at Brio og simo er ganske like egentlig, så det er et godt valg allikevel.. min kostet 6000 kr, men det er ikke så ille ser at dem selger vogner til 8000-9800 , dæven det er kjempe dyrt assa..

Men på nettet kan dere faktisk få en helt grei nok vogn til 1600 kr , pluss frakt da , sia den kommer fra Danmark...

ska finne fram nett addresse dit jeg, så kan dere ta en titt...

anbefaler å ta en kikk på babybis, der har dem så mye fint assa.Vippes stoler og husker ,leker osv...

har bestilt meg selv en sånn pakke j nå.. med rangle med tiger gutt som kan bli en stor bamse...vippe stol osv..

 

 

 

for et fint dikt hu Merete har skrevet foresten , ble helt rørt jeg da..

 

ha en fin dag da dere ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg har termin 20.6 venter nr 2 er alene med samme far til begge. pga dårlig økonomi så har jeg kjøpt minst mulig nytt. kjøpte brio til 1 mann ny ga 6000 men vogna knakk så fikk en ganske dårlig erfaring derfra ,, garantien hadde oxo gått ut så kom ingen vei, opplevde oxo att trekket revna. så er lite fornøyd, eneste jeg vet jeg skal ha er en sånn ny stol fra fisher price som har kommet, ocean heaven tror jeg den heter koster vel rubdt en 1300 ny her i norge.. har fått kjøpt meg seng stellebord og vogn , stelle bord og vogn fikk jeg gratis bil sete mangler jeg enda.

 

jeg er 23 år og bor i larvik eldste mann blir 4 i mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde termin i går. Har ingen barn frå før og er saman med barnefaren. Han er skilt, med to barn i tenårene. Vi møttes i fjor, så ting har med andre ord skjedd fort, men ingen av oss angrer på det. :) Vi gleder oss masse!! Eg sjølv er 29 år og holder til i sunnfjord.

 

Har ikkje handla inn så mykje eigentleg. Kjøpte ei Teutonia sprit barnevogn til halv pris, fekk den for ca 3300, som besteforeldra mine betalte. Synest den blir finere og finere for kvar gang eg kikker på den. Gleder meg til å få køyre den. Ellers kjøpte mamma stellekommoden (eg valgte den). Seng har vi fått og vogge hadde typen min frå før. Og vi har fått ein del brukte kler til no i starten. Eg har kun kjøpt nokre strømpebukser og ein fleecedress, og bestilte liberopakken, som eg angrer på. Ellers har eg kjøpt inn to dyner, i ulike størrelser, litt stelleprodukter, 2 smokker og 2 tåteflasker. Og litt andre småting. :)

 

No går eg berre å venter på at noko skal skje. :)

 

GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo :)

Jeg har termin den 7 mai! Da kommer den en liten tulle hvis ul stemmer :) Jeg er 24 år, bor i øvre eiker med samboeren min og sønnen vår som blir 2 år den 3 mai! Skal bli spennende og se om jeg rekker å feire bursdagen hans før fødselen. Jeg håper det :)

 

Var ikke det diktet koselig? He he, fant det på: http://www.rimemoen.com/scrapping/

 

det er mange fine dikt på den siden :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 28.mai og er samboer og forlovet med verdens herligste mann! Vi gleder oss utrolig masse til endelig å få oppleve det å bli foreldre. Nå er det jammen meg ikke lenge igjen. Neste sommer gifter vi oss og da er babyen våres 1.år alt.. Tiden går fort! Vi vet ikke hva vi venter (etter eget ønske) så babyen skal få fortelle mammaen og pappaen sin det helt selv *smiler* Jeg storkoser meg med å gå gravid & nyter hver eneste dag!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 30. mai, og er 21 år gammel:o) jeg er samboer og kjæreste med barnefaren som er 23. Vi bor på langhus, ved ski. vi venter oss vår første baby, og det er ei lita tulle, hvis ul stemmer.. vi gleder oss helt utrolig, og tiden flyyyr av gårde.. nesten litt skummelt.. hihi.. vi har kjøpt vogn gjennom nettet, fra polen, den kostet 3000kr, TAKO er merket, helt nytt, og er 2006 modell.. kjempefin vogn:o) vi gleder oss til å trille jenta vår oppi der:o) ellers er alt bra, og jeg storkoser meg med den store magen min:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...