Gå til innhold

9 dager over ikm men ingen tegn til TR


Mi vendicion ISABELLA

Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent!

Skulle hatt mensen ca. 1 april. Torsdag den 6. tok jeg en graviditetstest men den var neg:(

Nå har det gått over 1 uke siden jeg skulle hatt besøk av TR og jeg pleier å ha ganske regelmessig syklus.....

Er det noen som har opplevd å ikke fått pos. test før en stund etter ikm?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det selv men vet om mange. Noen produserer lite hcg i starten og da tar det litt tid!

Ønsker deg masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Skal ta en ny test til uka....tør ikke håpe formye men det er jo lettere sagt enn gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt som deg.

Jeg er 5 dager over IKM og har testet to ganger negativt, men i går testet jeg med en svak strek.

Skal teste igjen i morgen.

 

Jeg har ingen symptomer annet enn at jeg er trøtt og var litt svimmel en uke etter EL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har følt meg mye trøtt og sliten og litt rar i magen. Tenker på mat hele tiden, men jeg har jo alltid vært glad i mat da:)

Litt flaut å si det men jeg promper hele tiden også....

Føler at jeg har noen gr.symptomer men ikke alle, men på en annen side så ligner jo de symptomene man får under graviditet på andre. Når man ønsker å være gravid så føler man jo ofte at man har symptomer også.

Ikke enkelt det her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en strek er en strek, vettu.. så om du testet med en svak, svak strek så er du nok gravid...

 

enkelte produserer HCG mye senere enn andre, og så kan det vel komme an på når i syklusen du ble gravid, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...