Gå til innhold

har dere .......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt. Men håper nå bare at alt er som det skal være... hadde litt brun sliimete utflod i sted. Ikke mye, men nok til at jeg ble redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke kjøpte noen ting som helst enda. Tør liksom ikke helt..

Men du som jeg gleder meg til å kjøpe disse små, deilige babyklærne. At noe kan passe i der er jo helt ufattelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kapitulerte i går... Var på Lindex og kjøpte min første bukse! Har ikke sjans til å gå i de buksene jeg har fra før lenger... Har bare lagt på meg 3 kg og er i slutten av uke 17, men magen er helt forandra! Hjemme går jeg bare i mye gode joggebukser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er brunt er vel det et tegn på at det er gammelt blod. Jeg har hatt sånn utflod flere ganger, og selvsagt med vill panikk, jeg har bare ringt legevakta for å få bekrefta at dette er normalt!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte en mammabukse igår fra lindex. det er ganske tidlig da men jeg sitter mye med barna på gulvet på skolen og alle buksene mine er trange. håper alt går bra med min lille engel. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok ut å handle snart, men prøver å utsette det så lenge jeg kan. Har begynt å kikke litt på hva som befinner seg på mammahjørnet på butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...