Gå til innhold

Hentesett...


Bromelia

Anbefalte innlegg

Dere som har litt erfaring.... Jeg har termin 3. juni. Jeg tenker nå på hva jeg bør planlegge som hentesett. Er veldig usikker på dette her... Har tenkt kortermet body, bomullsbukse med tette ben, jakke, lue og et tynnt teppe. Er det noe vesentlig jeg har glemt? noen som har et bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ta med enda et ekstra teppe tilfelle det er litt kaldt akkurat den dagen :) Bare sånn tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha body m kort erm, jumper, sparkebukse og en ytterdress utenpå (seff lue). Har termin 5. juni, men det kommer vel an på hvor i landet du bor også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på romerike. Går kanskje ann å ta med vogndyna også... Sånn i tilfelle. Er usikker på om jeg skal velge bag med nett eller bilstol hjem. Var en som sa til meg at det var vanskelig å få ungen til å sitte fast i setet, fordi den var så liten i begynnelsen. Men kan vel dandere vogndyna over uansett tenker jeg.... Og den kan jo bare ligge i bilen... Jo, det var lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om juni er en sommer måned så ville jeg valgt en langermet body til den lille. Det er ikke så varmt likevel enda.... Dersom du skal bruke stol i bilen hele tiden ville jeg vurdert en hel utedress. Vi benyttet vognbagen og nett til vår første og hadde derfor ikke dress til han før han ble litt større, han ble pakket godt inn i teppe og dyne uansett når vi skulle ut siden han lå i vogna. Men i stolen er det ikke så varmt... Nå må vi bruke stol, er ikke plass til bagen sammen med 2 åringens sete, og har tenkt å ha på han en dress. Kom akkurat på at jeg kan legge ullfellen (skal kjøpe en på Jysk til å ha i vogna) i setet slik at det blir lunere. Men jeg bor på Vestlandet og venter ikke at sommervarmen kommer før i slutten av juli....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert greit det der altså, men ta med deg et litt tykkere pledd også du, sånn for å være helt sikker... vil jo ikke at den lille skal fryse :). Og sokker, tynne ullsokker feks, de er ofte så kalde på føttene disse små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...