Gå til innhold

magestørrelse


Amabolla

Anbefalte innlegg

Alle sier jeg har så liten mage og folk jeg ikke kjenner så godt kan ikke se at jeg er gravid. Er det noen med magebilder fra sin uke 20 så jeg kan se om min er "normal". Har vært på ultralyd og ungen var fin den, men når skal jeg se gravid ut? Litt småfrustrert. Håper noen andre har liknende mager som kan fortelle meg at det er heilt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Førstegangsfødende har oftere mindre mave enn flergangsfødende, tar tid å strekke maven :-)

Ingen kunne se at jeg var gravid før jeg var 6-7 mnd første gang, nå hører det med til historien at jeg er høy også da så da har den lille mer plass å boltre seg på.

Jeg er flergangs, så det lønner seg ikke å titte på min mave, men vet at både EndorfinMarit og SuperGlad er førstegangs med relativt mange bilder, så du kan jo titte på deres bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke bekymre deg for at det ikke vises godt nok, det er noen som bærer barnet mer "inni" seg enn andre, du er sikkert en slik.;-)

hehe Jeg er 14-15 uker på vei, og en venninne av meg sa forleden: du kan ikke kjøre bil etter sommern vel? HVis jeg får plass bak rattet, når jeg vel ikke fram med hendene mente hun..hehe Ikke lett å ha stor mage heller!!

 

Men det er like mange forskjellige maver som det er antall gravide..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...