Gå til innhold

Andre her i 9.pp?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Hei på dere :) Nå har jeg ikke skrevet innlegg her på kjeempe lenge, men er innom hver dag å leser da >.< Må innrømme at jeg nesten begynner å miste motet litt allerede jeg... ja, jeg er så utroooolig utålmodig heheh.. vet det. Og forloveden sier de fornuftigste ting som "ta det med ro" og "det skjer når det skjer, bare vent" men jeg er LEI AV Å VENTE! *rive av seg litt hår* .......ikke meninga å støte andre her inne som har prøvd lenge, men noen som kjenner det samme som meg her??

 

Klemmer fra en litt oppgitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bgynte i aug,, så det blir vel den 9 pp np ja.. argh... forrige gang gikk det fort....

Mange som sliter med andre og ikke første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg er akkurat som deg....

 

er i 9pp nå, skal ha besøk av tr til neste helg... men idag har jeg begynt å få litt brun utflod, så det ser ut som det ikke klaffet denne måneden heller!!!!

 

begynner å bli sååååå lei dette her nå, begynner å lure på om det er noe galt med en av oss.... trodde ikke det var normalt å prøve så lenge når man ikke er gamlere enn 23 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :) ja, vi har også lurt på om noe er galt med oss... altså, vi reina ikke med klaff på første forsøk, men at det kunne ta såå lang tid? nei. Jeg hadde IKM 23.mars, ennå ingen tegn til tanta. Har en litt ustabil mens også, gjør ikke detta noe enklere akkurat! *sutre sutre* men om hu ikke har dukka opp innen tirsdag skal jeg teste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...