Gå til innhold

Litt bekymra...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå 30 fullgåtte uker.. kanksje det er litt psykisk, men jeg føler at jeg kjenner mindre bevegelser både idag og igår en ellers i uken.. er dette normalt? er det fordi jeg ikke har vært på jobb der det er masse snakk rundt meg hele tiden?det er vel ingen grunn til bekymring liksom..men bare lurer på om han kanskje sover mer nå..

 

hmm..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, det syntes jeg snuppa mi har gjort og. I flere dager nå så har hun vært mindre synlig aktiv. Altså bevegelsene hennes er mer rolige, men i går så var det full fest igjen. Kan jo være de får mindre plass nå og derfor ikke får sparket fra seg skikkelig da. Men jeg har tenkt at så lenge det er liv, så er vel alt bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for betryggende svar.. det er bare så ekkelt når man er vant til litt mer. Men jeg kjenner jo liv og det var også litt aktivitet før jeg stod opp idag. Men det begynner kanskje å bli trangt for han der inne ja:) får håpe han kan sparke litt ekstra utover dagen da så ikke mammaen blir så bekymra:)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk to flasker med FlaskeCola i går og da ble det liv som sagt, du kan jo prøve det :-)

 

Ha en fin dag selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv smågodt med masse sukker i - da får min lille skikkelig fart på seg. Ellers har det vært veldig opp og ned hvor mye aktivitet det har vært - flere dager med veldig stille, men likevel bevegelse og så noen dager med full fart igjen - tror ikke du behøver å bekymre deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for seint for deg å begynne med tell trivsel. Lover deg at de 10 neste ukene er mindre bekymringsfulle da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg begynt med:) gjør det hver kveld, tar ca ti min. men det er jo mye tid utenom det.. skal man telle mer enn en gang om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...