**synne** Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 noen som vet hvor det finnes oppskrifter på nett? Eller har du noen du vil dele? Alt av interesse! Har lyst å få brukt symaskinen min litt, så jeg kan rettferdiggjøre kjøpet -hehe..
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Ja hvorda går det med dette prosjektet Synne? Har du tatt deg tid til å begynne på noe nå som du er ferdig med eksamen? Eg har lånt mange "alt om håndarbeie" på biblioteket og har en del oppskrifter nå. Selvfølgelig mye til jente - det er så mye mer fint til jetner enn gutter. Litt synd og, men men...
**synne** Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2006 hehe..har begynt på et forkle, som ei venninde bestillte. Men har ikke mønster, bare klipper og syr etter fantasien... Håper det blir i nærheten av det hun hadde tenkt seg.. ellers ser jeg meg rundt etter oppskrifter til barn.. De alt om håndarbeide bladene eg har er fra 1978-1980, så det er ikke alt som er like aktuelt i dag, for å si det sånn... Kanskje jeg må en tur på biblioteket eg og... Såg på oasen at de hadde noen kjempefine kortbukser til gutter. Fikk lyst på en gutt når jeg så de oppskriftene..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå