Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 er det noen unge mødre der ute som har lyst på en trille venninne? jeg har en liten prins på 3mnd. hadde vært gøy og møtt noen på min egen alder. klem mor 24
poca og Krapylet Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 hei hei:) jeg er også 24 år å bor i oslo:) kunne godt tenkt meg en trille veninne jeg ,for jeg kjenner ikke så mange i oslo. har en liten gutt på 2 mnd:)
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 hei! kan jeg få være med? jeg er 23 år og bor i oslo:)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Hei.. Jeg blir gjerne med selv om jeg ikke bor i Oslo, bor ikke langt unna og har bil..Legg meg gjerne til msn [email protected]
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Jeg vil også være med, blir 23år til sommern og har en gutt på 2år og 5mnd og nr 2 kommer i november. legg meg gjerne til msn [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå