Gå til innhold

litt spotting i dag ca 7 dager etter el...???


Gjest

Anbefalte innlegg

huff da er vel mensen her da... ei uke for tidlig..:((((

 

og jeg som håpet spira skulle sitte denne pp.

 

jeg skulle egentlig hatt el forrige torsdag, men tror ikke jeg hadde det før på søndag..

 

og vi som har vært så flinke med sex fra dag 10 og annenhver dag..

 

nå blei jeg skuffa.. også en uke før da!!! argh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være den berømte festeblødningen? Når egget "graver seg" inn i livmoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er mensen.

Legger inn et lite innlegg til deg.

 

Lett blødning eller kramper

Hvis du er gravid kan du oppleve en lett, lys rosa blødning når embryoet fester seg til kanten av livmoren. Dette skjer ca. åtte dager etter eggløsning, litt tidligere enn din vanlige menstruasjonsperiode. Du kan vanligvis skille denne blødningen fra din menstruasjonsperiode hvis den kommer litt tidligere enn ventet, hvis det er lite som kommer ut, hvis den er flekkete og rosa (og ikke rød og kraftig som vanlig menstruasjon), og ikke følger det vanlige menstruasjonsmønsteret (lett blødning, deretter kraftig og igjen lett). Kramper kan også være vanlig tidlig i graviditeten. Før livmoren midtstiller seg og blir bedre støttet opp av bekkenet i andre trimester er den utsatt for menstruasjonsliknenede kramper. Sammentrekninger av livmoren oppstår regelmessig, og øker ved trening, orgasme og til og med enkle stillingsforandringer.

 

Krysser fingrene for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi:) det har jeg ikke tenkt, kanskje det er det da....:)))

 

hååååper det!!!!:)

 

det var bare litt sånn rosabrunt til morgenen, absolutt ikke mye, men det var en farge der....

 

har ikke hatt noe mer foreløpig..

 

tenk om det er festeblødning da, ååå da hadde jeg blitt glad, men så heldig kan jeg vel ikke være....

 

men håper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...