Gå til innhold

Æsj... nå har jeg og fått det...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.... en ekkel hemorroide.... trodde jeg slapp unna...

er det noen som har damme problem? og hva har dere gjort?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stakkars deg, jeg har jeg også... Man er driiit stor, håper ikke din er det og. Klarer ikke sitte, og gjør vond å ligge og gå.. Og jeg har bare noen dager igjen til termin og VIL IKKE føde med den!! Jeg bruker en salve fra apoteket, den heter Hemorroide salve og fåes kjøpt uten resept.. Den er gul/grønn aktig på farge så vær ops på at den farger på undertøyet. (så bruk bind) eller noen truser du ikke liker så godt, hehe.... Og et lite tips til hvis det bli veldig vondt.. Legg noen isbiter i en liten plastpose og legg oppi trusa... Det lindrer..

Lykke til, føler virkelig med deg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes både salver og stikkpiller mot hemorroider på apoteket,men du bør sjekke om typen du kjøper kan brukes av gravide! Jeg brukte alcos anal salve lenge,og det hjalp litt men hemorroiden forsvant ikke så hvis den du har er veldig stor må det nok sterkere midler til.Har også hørt om propolissalve..Hvis du blir veldig plaget kan du gå til legen og få den skjært bort..Pass på å drikke mye vann og få i deg fiber så du ikke må presse når du bæsjer..hehe,deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar...

min er heldigvis ikke så stor, men er ikke no mer fornøyd for det... må nok på apoteket for å kjøpe en eller annen salve...

skrekk og gru at vi må gjennom akkurat dette... dette kunne vi vært foruten...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg og fikk det for et par uker siden...er ikke forsvunnet helt...eller det virker som det kommer og går litt... jeg har brukt en salve (reseptfritt) som heter scheriproct...men jeg er ikke helt sikker på om den har funket på meg...jeg har ikke hartt vondt eller vært plaget ab hemoroiden...bare irriterer meg at den er der;p

Men jeg kan anbefale ekstra god hygiene....vask ofte med vann og intimsåpe:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.. Har hatt min en måneds tid nå, og brukt Alcos Anal i tillegg til Sheriproct som jeg fikk av legen... Ingen voldsom bedring, men det har holdt smertene unna..

Så ble jeg anbefalt å smøre med Aloe Vera gel her inne, startet med det i går, og nå er de snart borte!!!!!! Imponert!!! Fikk også beskjed om at hver gang jeg smører skal man dytte hemoridene litt innenfor åpningen ( liksom på plass igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TOBIAS PÅ VEI:

 

kjøpte du aloevera gel på apoteket? eller hvor kan man kjøpe det? er det dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på Helsekosten her, de hadde det på tilbud i forb. med påsken, til 109 kr.. Den forrige hadde jeg i 2 år, bruker som after sun, og til å ha på sår, brennesle el.. bruker det på bikkjene også!!

 

Den jeg bruker heter JASON, er 98% Aloe Vera.. Koster stort sett rundt 100-150 kr, og man får den på mange apotek hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...