Gå til innhold

Babynyhet i vennegjengen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk vite at et vennepar skal ha baby, ca 9 uker på vei! Hadde visst vært klaff på 1. forsøk! Så lurte dem såklart på om vi ikke skulle sette i gang snart! Litt rart å tenke på at om vi hadde fått klaff på første forsøk, så hadde jeg vært mer enn 4mnd på vei. Litt misunnelig, men også kjempeglad på deres vegne. Får prøve å henge på med klaff denne pp, for er jo kjekt med noen i vennegjengen som er i samme situasjon.

 

 

Tror jeg benytter den beryktede knappen akkurat nå, litt for lett å kjenne igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenkt om det venneparet og bruker disse sidene og leser innlegget og resunerer seg frem til at: det er må jo være hun (venneparet vårt)

 

.............hint.........hint..................

 

og kanksje hun i det andre venneparet også har et innlegg her

 

..............hint......................hint.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du hint, hint!

 

Ikke verdens undergang det.... bare ikke hele verden får vite om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er den anonyme hinteren som er den gravide i venneparet ditt....

 

siden hun hinter så... hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet akkurat hvordan det er... tre av våre vennepar (to har allerede født) har blitt gravide, eller vi har det mens vi har prøvd... og da er jo alltid spørsmålet om vi ikke snart også skal sette igang...

 

åååååååååå de skulle bare vist de... har så lyst til å svare: "joda vi er i gang vi har faktisk prøvd i 9 måneder nå uten klaff, så slutt å MAS"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det jeg også, men kommer ingen hint fra meg he, he!

 

Regner med at det kan gjelde ganske mange her inne... tror ikke hun jeg kjenner sitter ved dataen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ble en litt merkelig samtale for vår del når vi fikk høre det! Hadde liksom ikke så lyst til å prate om våre planer...

 

 

H.I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...