Gå til innhold

Jippi,det er bevegelser jeg kjenner:)


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Jeg la inn ett innlegg for en liten stund siden og spurte om det kunne være bevegelser jeg kjente.Jeg var da ca. 10 pluss 5 uker på vei med mitt andre barn.

Nå er jeg 11 pluss 3 uker på vei og jeg er mer og mer sikker på at det jeg kjenner er bevegelser. Det er noen bitte små dunk som kommer av og til helt nederst i magen. Jeg er selv veldig overrasket over at det skal være mulig å kjenne noe så tidlig men nå er jeg uansett ganske sikker på at dette må være bevegelser jeg kjenner.Disse små dunkene kjenner jeg igjen fra min første graviditet.

Det kan vel også være en mulighet at jeg er lenger på vei enn det jeg er:)

Tenkte det ville være kjekt for dere der ute å vite at det faktisk kan være mulig å kjenne bevegelser så tidlig i svangerskapet når har barn fra før:) :)

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,satt her selv om dagen og kjente disse små dunkene!

Tenkte kan jeg kjenne noe nå så tidlig? Kjente tidlig forrige gang også,da i uke 14,helt sikkert.

Men nå er jeg i uke 11.

Også leste jeg noen som hadde svart her på det spm og det var helt likt det jeg kjente.

Og det kjentes jo helt likt ut som forrige gang også!

 

For en herlig opplevelse igjen!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet dere..det har jeg også kjent..men jeg tror ikke det kan være det i mitt tilfelle... jeg er nå 10 + 3 har fått ganske mage allerede da men..

 

Jeg er enda usikker på det selv.... men blir spennende fremover :)

 

Drømte også forresten her en natt at jeg ammet lille bebisen min :) det var så spesielt iogmed at dette er mitt første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg sommerfugl24:)

Du skal ikke være for sikker på at det ikke er bevegelser du kjenner.Det kan faktisk være mulighet for det..... Jeg var usikker selv da jeg var så lite på vei og følte jeg kjente disse små dunkene. Men har nå funnet ut at dette helt sikkert er bevegelser fordi jeg kjenner det igjen fra forrige gang.

det er ihvertfall en vidunderlig følelse....:)

Håper du og dere andre får kjenne denne gode følelsen snart.

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...