Gå til innhold

Tantebesøk langfredag. Noen flere?


kanskjesnart..v/ hjelp av ivf?

Anbefalte innlegg

Er det flere som skal ha besøk av Tante dusteRød langfredag eller dagene rundt? Noen som vil være med å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har IKM 15 el 16. Er ikke overbevist om at det har klaffet denne mnd. men man kan jo alltids håpe. Venter med deg i spenning jeg vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM den 16. tror jeg... og ventetiden er laaaaaang. Brukte el tester for første gang denne mnd og de var positive forrige helg. I tillegg har jeg blitt "friskmeldt" på volvat, ikke noe galt med meg, så med mindre noe er galt med mannen har vi store sjangser denne måneden ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Godt å vente sammen med noen. Som sagt er ventetiden meget så lang.......... Har brukt el-tester og hatt sex i massevis.. Håper noe veldig at det snart er min tur.. Ellers går jeg inn i den 19 pp.. Vi har ikke oddsen på våres side. IKM 16-17 april. Skuffelsen blir veldig stor denne gangen hvis det ikke den ikke sitter.

 

Masse lykke til. Det må vel klaffe for noen av oss??

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at tanta kommer denne gangen også, siden jeg spottet i forrige uke, dvs etter EL. Prøver i hvertfall å ikke gire meg for mye opp.

 

Lykke til alle sammen, det skal bli spennende å se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får besøk av tanta på torsdag eller fredag....sukk, det er vel ikke noe anderledes denne gangen, så hun kommer nok igjen denne mnd:(

Lurer virkelig på hvordan jeg kommer til å reagere hvis hun en dag faktisk ikke dukker opp. Kommer nok til å svime av.

Koslig å vente sammen med andre. Jeg krysser fingrene for at hun uteblir til oss alle!!

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere da? Har dere fått mensen ennå? Det har ikke jeg, men den kommer nok nå hvert øyeblikk... Tok en CB-test på torsdag morgen som var negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskjesnart!

 

En dag over da du! Dette kan jo virke lovende! Har du tatt test i dag også? Jeg tok test i dag selvom jeg ikke har ikm før på ondag. Den var selvfølgelig negativ, men som en testoman som jeg er, kan jeg jo ikke la være..

Håper å høre positive nyheter fra deg snart.

Jeg heier på deg og tvillingene!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går det med deg? Har du fått besøk og er trist og lei? Eller nileser du til eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Jeg har ikke fått mensen ennå, ikke spotter jeg heller (det pleier jeg alltid nesten), men jeg har testet meg senest i dag. Negativ, for f.... Har vært så gira på å være gravid at jeg ikke har turt å gå inn på sidene her av redsel for å bli skuffa..og det ble jeg. Jeg ser at det er flere som har fått forskjøvet syklusen sin etter Pergo, så jeg får vel bare vente tålmodig på mensen.Eksamenslesning har det blitt fryktelig dårlig med, gitt!! Til at overmål har jeg fått time på sykehuset når eksamen er, så jeg må innrømme at jeg har mest lyst til å skippe hele eksamen og heller dra til samtale på sykehuset. Er skikkelig klar for å snakke med noen om dette her nå!

 

Hvordan gikk eksamenen din? Og: Har du fått mensen????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...