Gå til innhold

Et lite spørsmål..


dimoren

Anbefalte innlegg

Er det mange av dere her inne som har hatt en SA og nå er gravid igjen? I såfall så har jeg følgende spørsmål: Har dere denne gangen også ømme bryst i varierende grad? Idag så synes jeg ikke brystene mine er noe ømme i det hele tatt, og da kommer frykten krypende. Sist sa legen min at det var et dårlig tegn når symptomer forsvant. Jeg har ikke hatt andre symptomer enn ømme bryst, litt oppblåst og tretthet.

Med andre ord - har dere andre også dager hvor brystene ikke er ømme? Jeg er i uke 6. I januar hadde jeg SA i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt SA før, men kjenner ikke noe særlig til de ømme brystene mine i dag (er 7+2). Så jeg er også bekymret. Er fortsatt trett og så vidt litt småkvalm......håper det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til. Jeg ble litt roligere når jeg leste svarene inne på novemberklubben...."ikke lenger ømme bryster".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den oransje menyen til venstre står det Terminklubber....går du inn der finner du bl.a novemberklubben =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en sa i slutten av januar og e nu gravid igjenn,,Jippi....Det tok litt tid før puppan blei øm denna gangen...Va vell i uke 5...Trur det går veldi opp og ned me det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...