Bare-meg Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Hei. Jeg fikk en jente i desember og har en gutt på snart 6 år, begge har samme pappa. Det som er problemet er at han er fisker, noe som vil si at han har en jobb der han aldri veit når han har fri eller når han kan ha barna sine. Og ikke nok med det, så har han ny dame også og hun tror jeg krever at han skal være ganske mye sammen med hun. Nyforlesket, veit du.. Han var sammen med meg og gutten i dasember når jeg ventet, og i 4 dager etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Etter dette såg han barna i ca 1 1/2 time i januar, jeg var på besøk hjemme hos foreldrene hans en helg i februar, da såg han dem. Og han har har hentet gutten sin og hatt han i fem netter i mars. Jeg og faren har et godt forhold til tross for at han bestemte seg for å gå fra meg når jeg var ca 3 mnd på vei. Det tar ca 3 timer å kjøre fra huset mitt til faren sitt. Hva synest dere jeg skal kreve av han når det gjelder samvær, med gutten min og/eller jnta mi? Han ønker jo å være sammen med dem, men jeg føler at dama og jobben kommer før dem. For meg er det ikke noe problem at han er sammen med meg også, når han treffer dattera si, men jeg tror dama hans synest det er et problem. Hvert fall skrev hun minst 1000 meldinger på telefonen hans i desember og ringte kanskje 15 ganger om dagen.. men det sa jeg klart fra om at jeg ikke taklet høggravid og hormonell, Hvordan skal jeg gripe ann denne saken, sånn at barna mine får den tiden sammen med far som dem har krav på, og en trygg og god oppvekst?
Gjest Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Hold dere til ferier og høytider. Da blir det mest mulig stabilt. Ang. hun damen, så ring til henne og prøv å forklare at du ikke er ute etter han, men at han har 2 barn å ta seg av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå