Gå til innhold

Nok melk i puppene???


Dansk+ Norsk = nydelig gutt

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er annen gangs fødende å har termin om 30 dager. Altså 1 måned. Puppene skulle liksom blitt mye større nå men akk nei. Her er vanlig størrelse 80a og har så vidt sneket meg opp til 80b. Er litt redd for at jeg ikke får nok melk i dem til å kunne amme lille gutt. Er der andre som har dette problemet.???? Har hørt at du har den melken i puppene som babyen trenger. Og kan jo håpe på det er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan var d sist du var gravid da? Jeg er og førstegangs så tror egentli du vet mer enn meg, men melka kommer vel etter babyen er født? Jeg har iallefall bare råmelk foreløbi :) En veninne av meg fikk heller ikke særlig mye større pupper, men hun hadde melk nok når den tid kom.

 

Håper det var informativt nok hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være ærlig husker jeg ikke fra førstemann. er 6 år siden og føler meg som 1 gangs. fikk bryst betennelse i det ene brystet 6 uker forrige gang å mistet da melka... har hørt jeg å at du har den melken som barnet trenger og at det først kommer etter du har født.. hører bare om så mange som har fått skikkelige store pupper allerede nå. men men får vente å se. takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og god morgen damer!!

 

Jeg er andregangsfødende og har 30 dager igjen til termin,men puppene er ikke blitt så mye større.Og det er ikke noe melk her nei,men slik var det sist også.Melken kom i fullt monn etter fødselen og da vokste puppene da....såg ut som Dolly Parton :)

Så jeg tror ikke dere trenger å bekymre dere,dette er veldig forskjellig fra person til person høres det ut som.Jeg er egentlig glad for at jeg ikke har melkespreng og lekkasjer allerede nå...det er "ille"nok med den store magen som er i veien hele tia...he he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også annen gangs fødene med termin om 11 dager.

 

Melka kommer først for fullt 2-3 dager etter fødselen, så ikke bekymre deg. Det er snart 8 år siden jeg fikk min første. Jeg mistet melka på ene siden og måtte gi litt ekstra fra han var 3-4 mnd. Ved 6-7 mnd. ville han ikke amme mer. Melka regulerer seg ellers etter hvor mye babyen vil ha.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...