Gå til innhold

Er redd for å ha mistet igjen....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt tre spontanaborter og er nå gravid for 4. gang. Er 10 uker nå. Har de siste dagene enten hatt omgangssyke eller matforgiftning, og etter at det har gitt seg, merker jeg nå at alle symptomer er borte.... Det er slik det var under spontanabortene også, symptomene ble borte ca en uke før jeg begynte og blø... Ringte vakthavende gynokolog på sykehuset med spørsmål om UL, men fikk svar at dette ikke var prioritert så lenge jeg ikke har blødninger - de hadde så mye og gjøre.... Er ganske på tuppa nå og har vanskelig for å tenke på annet.... har tenkt å ringe Volvat i morgen, men er redd for den samme avvisningen. Har ikke time hos lege før 24. april, og det er lenge til!!! Noen råd og erfaringer fra dere ønskes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ganske råttent av sykehuset - ga du beskjed at du har mista 3 ganger tidligere og nå merker du samme mønster ?

 

Har vært innslag at legene må vordende mødre seriøst fordi de vet best om ting ikke stemmer.....

 

Vær streng og si at det er normalt at du er bekymret siden du har opplevd det flere ganger og de burde ta deg seriøst !!!

Er en skam for bransjen å oppføre seg slik.

Ikke gi deg !! Si du kommer til å ringe hver dag og mase uansett.....

 

Lykke til !

Håper alt er ok med spiren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Forståelig at du er bekymret! Siden du har hatt så mange aborter bør du få UL på sykehuset!!! Dersom du ikke får det bør du oppsøke privat gynekolog for å berolige deg selv. Ikke godt å gå å være bekymret. Du vil ikke bli avvist hos private! Ring Volvat eller Omnia sykehuset.

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner at du er bekymret, men om det hjelper, så lå jeg hele forige helg++ med omgangssyken, var kjempedårlig med både diare og oppkast. Etterpå var alle gravidsymptomene mine også borte, og jeg reagerte som deg, ble kjempebekymret og dro til legen for å sjekke. Nå har noen av symptomene kommet tilbake.. og jeg føler meg gravid igjen!

 

Håper det går bra med deg denne gangen!

 

*klem*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der betaler du selv, og ingen stiller samme spørsmålene. Forrige sv.sk. tok jeg ultralyd i uke10 hos privat lege. Enkelt og greit fordi min søster mistet sent i sitt svangerskap, og jeg klarte ikke helt å tro at det var liv i magen min. Det var det heldigvis.

 

Lykke til, krysser fingre for at det går bra!!

 

Mvh Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...