Gå til innhold

Flere som hoster og hoster?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt noe svineri av en hoste lenge. Dette er 3.uken. Det begynte som en vanlig forkjølelse, siden har det vært hoste. Den er forferdelig enkelte dager, så kan det være litt bedre og så begynner det igjen. Hoster ikke opp slim.

 

Jeg er nesten bekymret for babyen (har 48 dager til termin). Jeg får krampeaktige hostekuler, som gjør vondt under ribbena. Klarer ikke å holde inne urin når det er verst, det kommer små skvetter. Jeg krøker meg sammen og hoster til jeg tror innmaten kommer ut, tårene står i øynene og jeg brekker meg.

 

Jeg er naturligvis ikke så ille når jeg var til legen.Hadde en litt bedre dag da, typisk! Skulle ha ligget sammenkrøket på gulvet på legekontoret og hoset med tårer i øynene! Han lyttet på brystet og så i halsen og ba meg om å kjøpe noe hostesaft. Men slik kan jeg jo ikke ha det så mye lenger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...hørtes forferdelig ut!

Har desverre ikke noen råd, men vil ønske deg god bedring jaffal! Håper hosten forsvinner snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måten. Får hosteanfall og tisser på meg. Typisk nok hosta ikke jeg heller så ille da jeg var til legen.

 

Anonym jeg også i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hostet ganske mye for i uke, særlig når jeg la meg.

 

prøvd mye . jeg tror Camilla te + honing kan hjelper ???

 

for å dempe hosten jeg pute små is bitter i en liten pose og la dem opp i halsen. d hjelper med å dempe hosten.

 

God bedring

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som å høre meg selv... Bare at jeg har gått sånn i ca. 3 måneder!! Jeg har tenkt at det kommer av at jeg har sluttet å røyke.

For da reiser jo hårene i halsen seg igjen og at det irriterer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hostet slik i 2 uker. Veldig slitsomt. Gikk til legen for 3 gang og fikk pencelin mot Kikhoste. Det går veldig mye av det der jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 43 dager til termin og har slitt med hoste og surklete hals /nese i nærmere en måned nå! Fikk etter 14 dager noe på apoteket som hjalp veldig bra. Smakte pyton. Brukte det i 10 dager. Husker ikke hva det het, men det var en gul flaske. (kan også fåes i tabl.form)

 

Virker som om det er veldig mange som blir syke en liten stund før termin!! Håper det hjelper på babyens immunforsvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har fått en forferdelig hoste, men jeg anbefaler noe som heter Kan Jang som du kjøper på helsekosten. Det har hjulpet meg masse. Var mye plaget med bronkitt og lungebetennelse før men etter jeg begynte å drikke Kan Jang hver gang jeg ble forkjølet har jeg faktisk ikke hatt det en eneste gang. Min sønn på 3 år har også kommet mye lettere gjennom forkjølelsene med å drikke dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg synes du bør be legen din sjekke deg for kikhoste. Det er mange i Oslo området som har det om dagen. På noen skoler har det kommet brev ut til foreldrene om å være på vakt mot dette. Jeg kjenner både voksne og barn som har eller har hatt det. Det er ikke noe farlig for voksne, men det kan være veldig ubehagelig og utmattende med den hostingen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...