Gå til innhold

Går ømmheten i brystene litt opp og ned?


Tjatjo

Anbefalte innlegg

Åh, jeg blir så bekymret når jeg ikke kjenner noe i brystene mine. Lurer på om noen vet om dette kan gå litt opp og ned. Er fortsatt trett og litt småuggen, men kjenner så lite i brystene i dag. Er 7+2 i dag. Skal heldigvis på innvendig UL uka etter påske, så da får jeg smøre meg med tålmodighet til da =0/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mindre vondt i puppene enn før. Noen dager kjenner jeg ingenting på morgenen, mens jeg kjenner det godt på kvelden. Er 6+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører egentlig til i 2. trimester, men er innom her av og til også. Jeg er nå i uke 17, og det går veldig opp og ned med hva jeg kjenner i brystene. Det har egentlig vært forsvinnende lite, bare bitte litt noen få kvelder.

 

Jeg var på innvendig ul da jeg var i uke 14, det var helt sinnsykt morro! Det m ådu bare glede deg vilt til! En helt fantastisk opplevelse!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for beroligende svar. Jeg kjenner det stikker litt i dem innimellom, men kjenner ikke noe særlig når jeg tar på dem. Godt det er litt varierende. Blir spennende ja, med UL. Sambo blir med, så vi får den første sniktitten sammen. Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...