Gå til innhold

Tror imunforsvaret mitt har gitt opp jeg..


Tre gutter, en jente og spire

Anbefalte innlegg

De eneste plagene jeg har hatt i det siste, er å føle meg litt svimmel og desorientert når jeg kjører/sitter på bil, heis ol.. har pleiet resten av familien for alt mulig hele sv.skapet og ikke fått noe som helst. Alltid vært omtrent imun mot virus og bakterier mens jeg har vært gravid..

 

Torsdag fikk jeg omgangssyken, fredag påviste legen urinveisinfeksjon, lørdag begynte det å klø i halsen og fikk øyekatarr og i dag er jeg tett i brystet og hoster.

Føler meg egentlig ikke så kjempe dårlig, men er da litt forvirret over hvor mye som virkelig kan komme på én gang. I tillegg måtte jeg begynne på jern, for jernlagrene mine er veldig dårlige, men blodprosenten er egentlig veldig bra?? Trodde det hadde en sammenheng, men tydeligvis ikke...

 

Håper jeg blir superrask til jeg skal på fjellet på onsdag, har gledet meg en stund nå..

 

Ønsker dere alle en riktig god påske, med fine, late fridager og sol fra skyfri himmel ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hals, tett nese og bryst: Tror immunforsvaret ditt jobber litt ekstra jeg, og at du er blitt allergisk. Så bra at du skal på fjellet da, for der er det mindre pollen.

 

Hilsen ei som hoster og nyser mer enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Hm, hadde ikke tenkt på at det nærmer seg den sesongen igjen. Begynte jo å reagere på bjørk for noen år siden.. Glemmer det merkelig nok hver vår.. Er nok blitt litt våryr..

 

Kanskje min begynnende "øyekatarr" faktisk er pga pollen ja... huff, nå ble jeg nesten litt flau ;)

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm...hørtes ikke så dumt ut det med pollenallergi, nei - i og med at alt kom såpass på en gang.

 

Håper du får en flott fjelltur - kos deg og slapp godt av i det fine påskeværet, så skal du se kroppen får henta inn litt nye friske celler til immunforsvaret ditt å =)

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...