Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Jeg opplever noe rart for tiden: I puberteten snakker man ofte om våte drømmer. Jeg tror jeg kan telle på en hånd alle gangene jeg hadde slike iløpet av den perioden. Men nå, når jeg snart er 31 år, har jeg opplevd dette 2 ganger bare siste mnd. Begge ganger har jeg drømt om analsex. I natt skjedde det igjen. Jeg drømte at kona mi og jeg var ute på byen, og stod i kø for å komme inn på et utested. Køen var stinn og tett, og kona mi gikk i kort skjørt. Da lurer jeg kuken ut og under skjørtet hennes, lirker trusen hennes til side og presser kuken mot det trange hullet. Da skjer det: jeg våkner av at sæden pumpes utover magen min. Jeg tørker opp med en t-skjorte og sovner som en stein. Sitter igjen med en litt merkelig følelse. Er det noen andre som opplever våte drømmer ?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Ikke nå, men da jeg gikk gravid nå sist gang hendte det flere ganger at jeg våknet av at det gikk for meg!! Utrolig deilig da, hadde bare ligget og drømt "våte drømmer" uten å røre meg selv en gang . Har ikke opplevd det hverken før eller siden. Hehe, nyt det så lenge det varer..........og når det gjelder analsex er det jo bare å prøve på kona, det er vanvittig deilig !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå