Gå til innhold

April: HJELP - er det vannet som går NÅ...?


allergibarn

Anbefalte innlegg

Våknet litt etter kl 6 av at trusa ble våt i senga, gikk på do tisset og konstaterte at det lukter ikke tiss av trusa iallefall... Reiste meg for å vaske hendene to ganger, men d det fortsatte å renne måtte jeg bare sette meg på do igjen... Dette må jo være det berømte vannet..??!!!

 

Jeg får vel vekke min kjære jordmor (bor så langt fra sykehus at jordmor er med herfra og dit i sykebil...). Sambo bråvåknet da jeg sa "tror vannet går"... stakkars. Han som har det sååå travelt på jobb idag... ja ja. Må vel vekke mormor også snart da.

 

Har helt vondt i magen jeg nå altså.... spørs hvilken søndag dette blir...!

 

Det må da være det berømte vannet ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal møte jordmor kl 8.30.... så det var bare å dusje og få i seg frokost, pakke siste rest og dra...

 

Tror dere jeg har sommerfugler i magen eller.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og heldiggris som sniker foran oss andre som har termin 24/4!!

Skulle ønske det var meg.

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor.21.4

Lykke til og du er kjempe heldig. Drømmer hver natt at vannet går, men våkner like skuffet hver morgen.

 

Gjør da ingenting om du sniker i køen, tenk at nå er det ikke lenge til du får se nurket ditt.

 

God påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige lykkeønskninger. Her kommer en status fra sykehuset (sambo har med laptop og netcom 3G kort). Siden vi bor så langt unna sykehuset legges vi inn når vannet går, men det har ikke skjedd så mye mer ennå.

 

Ankom her kl 11.30 og ble satt på ctg. Den var helt fin.

Kl 12.30 fikk vi middag og etterhvert eget rom (vært veldig fult her)

Utpå dagen begynte riene såvidt (fikk tips fra jordmoren om å stimulere brystvortene ca 5 min på hver side 3-4 ganger om dagen for å få riene i gang nå som vannet har gått og jeg skal si det hjelper. Tar skikkelig tak!!).

 

Har hatt noen perioder med rier hvert 6-8 minutt, men så avtar det igjen... De sjekker ikke åpningen før riene tar seg opp pga infeksjonsfaren da vannet har gått. Er spent på det når de skal sjekke. Snart tid for ny ctg tror jeg.

 

Dette er utrolig kjedelig, men det er jo godt det er i gang også - i god tid før termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da :)

 

Du slipper hvertfall å gå på overtid som en del andre her inne allerede gjør....(*krysser fingrene for at jeg slipper*)

 

Må ha lykke til,og komme tilbake med fødselshistorie når bebien er kommet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, her kommer enda en hilsen fra sykehuset. Her går jeg da ennå og venter på de berømte riene... men det skjer lite gitt. Har fått akkupunktur i dag, men settes ikke på kur før i morgen tidlig om det ikke skjer noe. Pyton å måtte være på fødeavde og gå her å vente, men jeg er jo glad jeg er før termin likevel.

 

Skal gi dere noen tips dersom vannet går - ha en bleie klar. Fy søren, jeg visste ikke at det var mulig - men det renner fortsatt vann... Nå klarer jeg meg med nattbind super ultra eller hva de heter, men første dagen var det bare bleie som hjalp. Det kommer MYE og det er ikke bare sånn "poff" så har vannet gått og ferdig med det (det trodde nemlig jeg).

 

Så da spørs det om det blir kur på meg i morgen... så håper jeg idet minste at den får fart på sakene her!!

 

GOD PÅSKE til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...