Gå til innhold

Jeg hører ikke til her "Gudsjelov"

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært inn her å lest litt, men føler bare avmakt og tristhet når jeg leser hvordan ste og biomødre går løs på hverandre, og ungene svir før det.

jeg er heldig tydligvis.......Jeg og eksen har et godt førhold til hverandre idag. har ikke altid vært like smertefritt, men det var FØR han traff kona si.

Stemora til datteren min er en klippe!!, et nydelig menneske som tatt barnet vårt til seg som man bare kunne ønsket seg. ikke bare hun men hele hennes familje behandler henne som om hun altid vært en del av de.

Ja jeg har mer respekt og stoler mer på henne en på eksen før å si det slik. Vet ikke hvorfor vi har det sånn, men trur det har noe med respekt for hverandre å gjøre. Hos de så gjelder deres regler, og hjemme gjelder våres. Enkelt og greit, og lett for datteren å førholde seg til og ikke noe vi voksne trenger å krangle om. Så lenge oppfostran skjer inom rimelige grenser trenger vi ikke å legge oss i hvordan den andre legger opp systemet med samværet.

Synes det er mye støggt her inne, og det virker som om noen glemmer at barnen ikke har valgt disse situasjonene eller de nye parterne... de må bare leve med det. Ikke rart de kan få det vanskelig med nye relasjoner. Snille dere ikke la frustrasjoner dere voksne har imellom dere gå ut over uskyldige barn, de er barn og beter seg som det. dere er voksne og burde vite bedre......

Så til sist.

Takk "......." før alt du er for datteren vår, jeg vet hun elsker deg som ei mor og at du er en viktig person i hennes liv. Takk for at du elsker henne tilbake og viser henne respekt og ømhet... Takk "......." før at akkurat DU er stemora hennes!!!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo flott ut, men ikke alle er like heldige!

Skrevet

høres bra ut det der,men det er ikke alltid det er så lett,er ikke så greit som stemor og bli bearbeidet av biomor helt tide,få slegt dritt via ungen osv.gjør mitt beste jeg men det er dessverre ikke nok for biomor,hun har nå sagt at vi må skille oss,vist ungen skal få komme hit,men det akter vi ikke og gjøre pga vi har det bra sammen og to felles barn,enden på visa er at vi ikke har sett ungen på kjempe lenge,og at ungen kontakter oss bak ryggen på morra si.

Skrevet

Huff, det er trist når det ender opp sånn, det er ikke enkelt når biomor er helt ut av all forstand.

Men kjempe fint når det fungere som til hovedinnlegger.

Skrevet

what?? "takk for at du elsker hun som en mor"???

Skrevet

Hva var det du ikke førstod??

Jeg er selvfølgelig kjempeglad for at stemora til datteren min, elsker henne like mye som om hun skulle ha vært hennes egen? Er det så rart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...