Gå til innhold

Har alle vært hos jordmor?


Har ei tulle med øyne blå <3

Anbefalte innlegg

Er i uke 36 og har ikke vært hos jordmor.Kun lege. Vært på 2 ultralyder på sykehuset og 1 tre d ultralyd. Venter jente 16.mai. Alle går vel ikke til jordmor? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

jeg har 2 dager igjen og jeg har ikke vært hos jordmor i det hele tatt. Var ikke det sist heller. Har vært mere enn nok fornøyd med legen min jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det velger man helt selv..jeg har gått hos jm mest, men det er pga legen min er litt rar:) er i uke 39+4....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært hos jordmor til kontoll,og jeg venter nr 4.Fornøyd med legen min jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,godt å høre.Har fått inntrykk av at alle har vært hos jordmor.Men da er d greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har vært hos begge deler, tror det er avhengig av hvordan legen din er?

 

Jeg er fornøyd med legen, men jordmora tar seg litt mer interesse for deg og tankene dine rundt det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke vært hos jordmor, bare hos legen min:) Men vurderer å gå til jordmor neste gang jeg blir gravid.. Har nemlig hørt så mye positivt fra de som har gått til jordmor. Men har til nå synes det har gått greit og bare gå til legen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det motsatt, går heller til jordmor enn til lege, slik har det vært i tidligere svangerskap også så det går på vanen for min del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor en gang og aldri mer. Er strålende fornøyd med legen min og da er det i alle fall ingen vits.

 

Det handler nok mye om personkjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sist gikk jeg også kun til lege og var veldig fornøyd med det, men så har jeg hørt så mye positivt ved det å gå til jordmor, derfor gjør jeg det denne gangen. Jeg kombinerer lege og jordmor. Jordmor har ofte bedre tid til å prate enn hva legen har, men hun undersøker deg på samme måte som legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun vært til jordmor (lege et par ganger), det er fordi jeg føler at hun har litt mer peiling enn legen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært til jordmor en gang. Følte hun passet best som barnehagetante så jeg går kun til legen min til kontroll. Er heldig som har en fantastisk lege:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært hos begge deler, både JM og lege.Men neste gang jeg går gravid skal jeg kun gå til legen..Er kjempe fornøyd med han, synest JM prater så mye..Blir jo sittende der i over 1 timer hver gang..Hun prater og prater og prater...hehe.hun mener det nok godt,men jeg er en person som spør hvis det er noe jeg lurer på.Og vil ha korte konsise svar.Ikke er foredrag på 20 min:)

 

Så derfor tror nok jeg at jeg dropper Jm neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har gått til jordmor mer enn legen. men det er fordi legen min er helt dum når det gjelder svangerskap. får ingenting ut av kontrollene hos henne. men har gått ca annenhver gang, men fler ganger til jordmor.. jeg har også vært på 2 ultralyder på sykehuset, og 1 3D. venter jente jeg og forresten:o)

 

Termin 30. mai:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til jordmor nå, men med 1.mann gikk jeg kun en gang til jordmor (bare for å teste). Den jordmora var jeg ikke fornøyd med, for hun sa at jeg ikke skulle tenke på noen ting angående fødselen (lurte på dette med de forskjellige fasene). Jeg spør jo fordi jeg lurer og ikke fordi jeg vil høre at naturen gr sin gang uansett. Det vet jeg den gjør :) Legen derimot var veldig flink (hadde jobbet på helsestasjon før).

 

Denne gangen går jeg kun til jordmor fordi det er nærmest og liker henne bedre enn legen (har flyttet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei uke igjen og har gått til både lege og jordmor. Jordmor har litt bedre tid, men jeg er veldig fornøyd med begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en superjordmor. Derfor går jeg til henne hver eneste gang. Har aldri vært på kontroll hos lege..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...