Gå til innhold

nå har jeg tatt min siste røyk noen som vil være med å prøve ???


har nå to prinser :)

Anbefalte innlegg

fra i morra er det slutt ( håper jeg) ... sannsynligheten for att det blir en tur på bensinstasjonen i morra er stor ... men er ov å håpe og prøve da..

 

noen andre som oxo vil være med å prøve???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter her å ser på røykpakka og kjenner at jeg er i ferd med å bli gæren! Jeg har ikke røyka på 6-7 timer.. Og syntes det er fantastisk i seg selv, med tanke på at det er når jeg sitter foran PC'en at jeg røyker mest. Og her har jeg sittet hele natten.. FORDI, jeg ikke fikk sove.. FORDI jeg ikke fikk tatt "nattarøyken" min! Så.. Dette er en ond, ond, ond sirkel jenter, virkelig!

Snart skal jeg "stå opp" og sminke meg.. *Sukk* Det hører alltid med en røyk til etter at jeg har tatt på meg fuktighetskremen og litt foundation.. (Mens det tørker litt inn..).. Men neida! Ikke i dag, nei...

Og om en time så skal jeg ta bussen! Åh, den herlige røyken jeg alltid pleier å ta mens jeg går bort til bussholdeplassen.. Den kan jeg bare glemme, ja!

Jeg er 16 uker på vei, HALLO! Jeg burde ha sluttet for LENGE siden!!

Jeg klarte å trappe ned en hel del, men så gikk alt til helvete for meg og "typen" og da var det rett til min kjøre Prince Mild, som alltid har vært her for meg i tunge stunder.

Jeg forstår ikke åssen jeg skal klare dette her!!!!!!!!!!!! Jeg blir nesten forbanna når jeg leser innlegg som "Jeg klarte å stumpe røyken med en gang!".. Jeg blir forbanna fordi jeg rett og slett blir SJALU! Hvorfor i he(/)(%"¤&lvete skal ikke jeg klare det da?? Er jeg virkelig så svak??

Ååååh, den røyken ser bare mer og mer fristende ut.. *Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sprakk jeg.. 15 timer siden sist! Nå som jeg har klart meg SÅ lenge så burde jeg klare enda mer.. MEN NEEEEEIDA!

 

"Svaaaaake menneske.. Åååh, du svake menneske.. Hvorfor er du så svak? Hvorfor er du så svak? Du driter deg ut sånn som du eeeeeer.."

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva jeg har sprukket jeg og hvis det er noen trøst. faen heller jada ... men men ikke alle er like sterke som andre, vær stolt jeg greide ikke så lenge en gang jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet så godt hvordan du har det. Jeg slutta egentlig i mai i fjor og hold meg helt røykfri i nesten seks måneder. Så kom fristelsene på rekke og rad; jeg var på ungdomsskole-gjenforening og trengte røyk for å roe nervene, bare festrøyking. Så gikk det noen måneder og alt gikk fint helt til jeg var 5 uker alene fordi samboeren min reiste hjem for å være med sin terminalt syke far. I den perioden røykte jeg masse, men jeg skyldte på 'omstendighetene', jeg hadde altså ikke begynt å røyke var løgnen jeg fortalte meg selv. Etter at ting roet seg har jeg røykt litt her og litt der, for det meste mens jeg har vært på universitetet, men ikke hjemme i det hele tatt. Jeg har altså blitt en smugrøyker. Nå 'gledet' jeg meg til påsken fordi vi skulle være hver for oss, så da kunne jeg jo røyke så mye jeg ville, når jeg ville, men så fant jeg ut at jeg er gravid. Dette var på lørdag og nå starter strevet; jeg nekter å utsette ungen for røyk, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg kjøpte en ti-pakning i dag, og røyka hele skite. I morgen er en ny dag, og den skal være røykfri. EN DAG OM GANGEN: det er mitt nye motto:)

 

Så; 'SeptemberMirakelet mitt!', jeg gjør dette med deg. Viss jeg klarer det, så klarer du det også, ok? En dag om gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...