Gå til innhold

lyst på nr3


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Ååå,, så trist at TR kom...Skikkelig dumt at mannen er vekke på din neste el da... Sånt er kjedelig.. Da håper jeg at pausen gjør godt for svømmerne hans og at det blir masse ta-igjen-for-tapt-kos i mai og spiren sitter da!!!! ;0)

 

Jeg er veldig spent på når jeg får klaff.. Siden jeg har så styr på syklusen så blir det jo nesten flaut om det tar 1år å bli gravid.. Jeg vet at jeg ikke kan tenke sånn,, for man kan jo være helt frisk og treffe hver el, og likevel kan det ta tid.. Men dog.. *ler*

 

Ha en fortsatt fin helg

 

Klem :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg syntes å det var skikkelig kjipt når TR kom:o( men kommer fort over det..

 

Med sånn jobb som min mann har passer det jo egentlig aldri at han reiser, hvertfall ikke når man vil lage barn hihi... Men som du sier så har sikkert svømmerene godt av en pause, så nå skal de lades skikkelig opp, hihi...

 

Vi skal nok få det til i mai ja!!!!

 

Det skal bli veldig spennende med deg nå, du har jo full kontroll, det må jo være deili, jeg er selv litt uregelmessig, men har sånn passe kontroll...

 

Tror nok ikke det tar 1 år med deg, om så så er det ikke flaut hvertfall, det er jo bare sånn som kan skje.. Satser på full klaff 1 eller 2 PP:o)

 

Masse lykke til hvertfall, vi høres med..

 

Ha en flott påske:o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...